Młoda dziewczyna siedzi przy stole podczas eleganckiej gali. Śmieje się, ale widzimy, że nie czuje się tam komfortowo. W końcu wychodzi z sali i rozpoczyna swój szalony, hipnotyzujący taniec, od którego ciężko oderwać wzrok.
Po trzech minutach oglądania szalonego tańca, dowiadujemy się, że oglądamy reklamę najnowszych perfum Kenzo. Chociaż z pewnością nie da się porównać jej do niczego, co możemy znać z przerw między filmami w naszej telewizji. Nic dziwnego. Jest to kolejna reklama wyreżyserowana przez Spike'a Jonze'a, który ma na swoim koncie takie filmy jak "Być jak John Malkovich", "Adaptacja" czy "Ona". Nie jest to także pierwszy spot promocyjny, który stworzył. Jest odpowiedzialny także za znane reklamy takich marek jak Adidas, Gap czy Levi's.
Ci, którzy w ciągu ostatnich kilku lat śledzili muzykę pop zauważą pewne podobieństwo między hipnotyzującym tańcem Margaret Qualley, a szalonymi ruchami Maddie Zegler, młodziutkiej tancerki z teledysków Sii. Nic dziwnego, za wszystkie te choreografie odpowiedzialna jest jedna osoba - Ryan Heffington.
Takie oryginalne, o wiele bardziej artystyczne niż zwykle reklamy, możemy oglądać ostatnio coraz częściej. Innym takim przykładem, o którym pisaliśmy był dziwaczny spot marki Shiseido. Niestety, zwykle pojawiają się tylko w internecie. Sądzicie, ze znajdzie się dla nich miejsce w zwykłej telewizji?