Eugen Merher ma 26 lat i studiuje reżyserię. Jego poruszające wideo "Break Free" pokazuje, jak w starszym mężczyźnie mieszającym w domu opieki odradza się wola życia, po tym jak znajduje swoje stare Adidasy. Bohater nabiera sportowego zapału, jednak ambicje staruszka stara się zgasić personel ośrodka. Okazuje się jednak, że gorąco kibicują mu wszyscy podopieczni...
Podobnie jak inne świetnie napisane reklamy z udziałem starszych osób (świąteczna reklama Allegro, biegająca zakonnica w klipie Nike), wideo dla Adidasa niesie się w sieci w wiralowym tempie. Jest tylko jeden problem - marka odzieży sportowej za niego nie zapłaciła. Mehrer stworzył film z własnej inicjatywy i wysłał jako propozycję do Adidasa. Gdy sportowy gigant nie reagował na maile, student opublikował swój poruszający film na YouTubie. Ma już prawie 3 miliony wyświetleń.
Pozostaje tylko mieć nadzieję, że sukces filmiku skłoni Adidasa do wypisania imponującego czeku dla studenta.