Już nie białkowa czy bezglutenowa, ale sokowa. Wyciskane soki w słoiczkach podbijają polski show-biznes. Sprawdzamy, czy nowa dieta naprawdę działa

Podobno naprawdę działa, a do tego słoiki, w jakich podawane są soki, wyglądają jak gadżety. To nie tylko zdrowa, ale i bardzo modna dieta. Sprawdzamy, czy warto spróbować.

Na pewno, przeglądając codziennie Instagram, znajdujecie zdjęcia gwiazd z zabawnymi kolorowymi słoikami w ręku. Duże słoiki wyglądają ciekawie i zabawnie ze względu na zamieszczone na nich etykiety: Leonardo Di Marchwio, Buenos Dżares, Breaking Red, Soko Chanel czy Lemon Zawodowiec. Przyznajemy - byłyśmy zaintrygowane. Postanowiłyśmy więc sprawdzić, o co chodzi.

#juicyjar #juicing #coldpress #raw #vegetables #fruits #detox #detokssokowy #best #cleanse #warszawa #beetroot #greenjuice #juice #sokiwsloiku #celebrities #favorite #love #yummy #lovemyjuicyjar

Słoiki wypełnione zdrowymi dietetycznymi sokami produkuje firma cateringowa Juicy Jar . Okazało się, że sokowy detoks przypadł do gustu wielu klientom, w tym gwiazdom, jak Natalia Siwiec , Marcelina Zawadzka , Zofia Zborowska , Agnieszka Sienkiewicz czy Klaudia Halejcio . Wszystkie wymienione panie mogą się pochwalić doskonałą sylwetką. Czyżby więc nowa "dieta cud" naprawdę działała?

Technologia wytwarzania soków Juicy Jar pozwala na zachowanie maksymalnej ilości składników odżywczych i różni się zdecydowanie od wyciskania za pomocą domowych urządzeń, które podgrzewają płyn nawet do 40 stopni Celsjusza i zabijają znaczą część enzymów. Soki cold-press pozbawione są pulpy i trafiają do krwiobiegu tak szybko jak alkohol. Taka forma krótkotrwałej diety i dowitaminizowania pozwala organom na chwilę odpoczynku, a odciążony organizm skupia się na regeneracji. Zapewne dlatego terapie sokowe są wykorzystywane na całym świecie jako alternatywna metoda leczenia wielu schorzeń i chorób, a zielone soki stanowią ulubioną płynną przegryzkę modelek Victoria's Secret i osób kochających zdrowy styl życia - wyjaśnia nam Dorota Nowicka, właściciel Juicy Jar.

Makijażystka Magdalena Pieczonka wyznała, że po siedmiu dniach terapii sokowej czuła się lekko, nogi przestały jej puchnąć (a miała z tym poważny problem), spała jak dziecko oraz zgubiła... 4 kilo.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika magdamakeup (@magdamakeup)

Okazuje się, ze dieta białkowa, bezglutenowa, a nawet pudełkowa odchodzi do lamusa, robiąc miejsce diecie sokowej . To nie tylko polski trend. Ostatnio mówiło się o nowym produkcie, jaki udostępnia luksusowa platforma shoppingowa net-a-porter . Nazywa się on The Super Elixir , a tworzy go... sproszkowane kakao. Cena tego importowanego specyfiku to prawie... 240 zł . My jednak wolimy dostępne w Polsce, pełnowartościowe soki owocowo-warzywne, tym bardziej, że ich działanie jest zbliżone do supereliksiru.

Poza firmą Juicy Jar produkcją zdrowych soków zajmuje się także supermodelka Anna Jagodzińska . Gwiazda kampanii perfum Light Blue marki Dolce & Gabbana otworzyła nawet własną restaurację na warszawskiej Saskiej Kępie. Jeśli tam zajrzycie, na pewno spotkacie sporo gwiazd, bo zakochały się one w upiększających wyciskanych napojach, jak i w zdrowych, zbilansowanych przekąskach, jakie oferuje Think Love Juices . Lecz oczywiście największym powodzeniem cieszą się soki, które regularnie popija sama Jagodzińska:

Zobacz wideo

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anna Jagodzinska (@annajofficial)

To jak, spróbujecie detoksujących i odchudzających soków made in Poland? Już wkrótce szukajcie na naszym Instagramie zdjęcia ze słoikiem Soko Chanel , bo my na pewno się skusimy :-)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Liza Taste (@lizataste)

Więcej o zdrowej diecie opowie wam specjalistka od żywienia - Ania Lewandowska :

Zobacz wideo
Więcej o: