Na polskim rynku wyraźnie brakuje profesjonalnych modeli w średnim i starszym wieku. Do tego stopnia, że garnitury reklamują przeważnie celebryci albo modele sprowadzani z zagranicy (trend rozpoczął Aiden Shaw w kampanii Bytom). Twarzą Vistuli od dwóch sezonów jest Robert Lewandowski (młody, ale dojrzały i dystyngowany), Bytom obecnie reklamuje Daniel Olbrychski (ku oburzeniu antyfanów aktora). Dopiero marka PAWO wpadła na genialnie prosty pomysł - zatrudnić rodzinny tandem, przystojnego modela z papą.
Padło na Rafała Maślaka, Mistera Polski 2014. Nie dość, że chłopak reprezentacyjny i obyty medialnie (social media, własny blog, ścianki i bankiety), to jeszcze może się pochwalić atrakcyjną rodziną. Jego tajną bronią jest ojciec, 47-letni Tomasz Maślak. Pan Tomasz na co dzień pracuje jako kierowca TIR-a i doprawdy nie wiemy, jak udało mu się zachować smukłą sylwetkę przy siedzącym trybie życia... A sylwetka jest niewątpliwym atutem Maślaka seniora. Szczupły, wysoki, z zadbanym zarostem i szpakowatymi włosami wyraźnie wyróżnia się na tle swojej grupy wiekowej. W dodatku brawurowo poradził sobie w pierwszej w (nowej) karierze sesji reklamowej.
Dokonaniami taty zachwyca się sławny syn:
Tata, podobnie jak ja, lubi wyzwania w życiu. Kiedy zaproponowano mu udział w kampanii, nie był przekonany, czy da sobie radę, ale na planie zdjęciowym zaskoczył nawet mnie. Doskonale czuł się w roli modela i poradził sobie nawet lepiej ode mnie - śmieje się Maślak Jr.
Mister Polski dodaje, że będzie namawiał tatę na dalsze wyzwania w świecie mody. Ku uciesze nowo nabytych fanek i kierowców TIR-ów, którym Tomasz Maślak nieświadomie robi dobry PR.
Rafał Maślak z ojcem Tomaszem w kampanii garniturów PAWO - ZDJĘCIA