Ola Kowalska podpisała kontrakt reklamowy z Sinsay, najbardziej młodzieżową (i najtańszą) marką grupy LPP. Zlecenie od giganta polskiego przemysłu odzieżowego można uznać za pełnoprawny debiut w modelingu. Trudno jednak podsumować tę charakterną 20-latkę jako modelkę. Kowalska to raczej it-girl, czyli osoba, która występuje w tej roli z racji swojej popularności, dobrego gustu i znajomości na salonach.
Ola Kowalska reklamuje Sinsay - ZDJĘCIA
W kampanii polskiej marki córka Kasi Kowalskiej zachęca do zakupu gorsetowych pasów, T-shirtów z siatki i różowych dresów (czyli wszystkiego, o czym może marzyć zafascynowana Olą gimnazjalistka). Bo Ola, poza popularnym nazwiskiem, ma też styl, który zapewnił jej pewną popularność w mediach społecznościowych - miesza w nim odzież sportową ze szczyptą seksu oraz projektami bardzo modnej polskiej marki Misbhv.
Dowiedz się więcej o Oli Kowalskiej i narodzinach polskiej wersji pojęcia it-girl?
Ola Kowalska, gwiazdka Instagrama średniego szczebla i córka bardzo sławnej mamy, trafiła do mediów w październiku 2016, kiedy zadebiutowała jako modelka na łamach polskiej edycji "L'Officiel". Gwiazdą pierwszego numeru kwartalnika miała być okładkowa Agata Buzek, jednak to zdjęcia Oli okazały się najbardziej dyskutowaną sesją w numerze.
Ola Kowalska w sesji dla L'OFFICIEL POLSKA Jakub Pleśniarski dla L'OFFICIEL POLSKA
Dlaczego? Córka Kasi Kowalskiej wzbudzała ogromną ciekawość, bo dotąd żyła z dala od show-biznesu. Pojawiły się też głosy wytykające bohaterce, że nie pasuje do tak eleganckiej publikacji, bo nic specjalnego w życiu nie osiągnęła poza zdaniem matury i pozowaniem na Instagramie z torebkami Louis Vuitton pożyczonymi od mamy.
Jednak Ola wpisała się w ogólnoświatową tendencję "dziedzicznej sławy". Najgorętsze nazwiska modelingu to już nie odkryte przypadkiem dziewczyny z biednej prowincji, to córki i synowie znanych, kochanych i obrzydliwie bogatych (np. Pameli Anderson, Kate Moss, Cindy Crawford, Sylvestra Stallone, Jude'a Law itd.). W skali polskich elit do tego opisu idealnie pasuje Ola, córka jednej z największych gwiazd polskiego poprocka, fanka rapu, tatuaży i awangardowej mody w stylu Rihanny.
Po mocnym debiucie Oli w "L'Officiel" zastanawialiśmy się, czy dziewczyna skupi się na zagranicznych studiach z projektowania mody czy skorzysta z pięciu minut sławy w Polsce. Wygląda na to, że udaje się jej jedno i drugie.
Ola Kowalska w kampanii Sinsay - ZDJĘCIA
Fotograf: Adam Pluciński
Stylizacje: Ewelina Gralak
Make up: Małgorzata Sulima
Włosy: Michał Bielecki
Produkcja: AFPHOTO