Reebok Classic wciąż poszukuje sposobów dotarcia do nowych odbiorców. W Stanach markę reklamują popularna Gigi Hadid, seksowna Teyana Taylor i cała plejada raperów (m. in. Machine Gun Kelly czy Rae Sremmurd). Niedawno do tego grona dołączyła Ariana Grande, a w Polsce - Julia Wieniawa, która wzięła już udział w kilku projektach z marką.
Kampania butów Reebok Classic Club C Zip - Julia Wieniawa mat. prasowe Reebok
W Polsce Reebok Classic zamierza kusić bardzo młodych odbiorców - po 18-letniej Wieniawie przyszedł czas na idola nastolatek, Dawida Kwiatkowskiego. Dawid wkrótce skończy 22 lata, ale wśród jego licznych fanek przeważają nastolatki. Pokochają Reeboka tak, jak kochają Dawida?
Czemu akurat Kwiatkowski?
Marka do współpracy zaprasza osoby energiczne, posiadające swój indywidualny styl, oraz które są głosem współczesnego pokolenia - komentują ten wybór przedstawiciele marki Reebok Classic.