Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Levi's
Ubrania tej marki nosiła Marilyn Monroe, a dziś uwielbia je Cameron Diaz, Chiara Ferragni i cała masa wiernych klientów, którzy cenią sobie tradycję tego dżinsowego imperium. Ubrania z metką Levi's, podobnie jak wielu innych długoletnich firm, przechodziły dobre i złe czasy. Początkowy boom z czasem zastąpił stylistyczny i sprzedażowy marazm, który pod koniec lat 90. doprowadził firmę do poważnego kryzysu.
Levi's - bluza, T-shirt Źródło: www.instagram.com/bruuuhaa/ https://www.instagram.com/jemtruskawki/ Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
Źródło: www.instagram.com/bruuuhaa/ www.instagram.com/jemtruskawki/ Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
Dziś marka Levi's przeżywa wielki renesans, a dwukolorowe logo ponownie stało się cool. Zauważalny jest silny powrót do minimalistycznych, ale wyrazistych ubrań. Biały T-shirt z nazwą marki noszą gwiazdy i "dziewczyny z osiedla", a łączy je swobodne podejście do mody. Noszenie konkretnego znaku towarowego na piersi oznacza utożsamianie się z charakterem marki i dziś wydaje się to wyjątkowo ważne. By zachęcić klientów do zakupów, firmy muszą opowiedzieć im konkretną historię. Za znaczkiem Levi's kryje się bardzo długa, bo licząca już ponad półtora wieku, fascynująca opowieść, którą warto manifestować.
Fila
Długą i burzliwą historię ma również sportowa marka Fila. Założona na początku XX wieku we włoskiej miejscowości Biella, początkowo skierowana była do lokalnych mieszkańców alpejskich gór. Bracia założyciele stawiali przede wszystkim na wytrzymałe materiały i wysoką jakość wykonania. Dopiero potem przekształcono ofertę, koncentrując się na znanej dziś odzieży sportowej.
Fila - bluza Źródło: www.instagram.com/filausa / Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
Źródło: www.instagram.com/filausa / Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
Znaczek Fila zaczął być postrzegany w kategoriach "cool" w latach 80. - dekadzie rozkwitu mody sportowej, która stopniowo stawała się częścią codziennego casualu. Fila inwestowała w znane nazwiska tenisa, koszykówki, golfa czy narciarstwa, ale ubrania tej marki chętnie nosili również amerykańscy hip-hopowcy. Dziś Fila ponownie zagląda do firmowego archiwum, odświeżając modele, które kiedyś "rządziły" ulicą. Czerwono-biało-granatowy znaczek to zdecydowanie jeden z najbardziej pożądanych (i jeszcze nie zbytnio popularnych) motywów aktualnego street style'u.
GAP
Ubrania GAP to w Ameryce klasyk wśród niedrogiej, sieciowej odzieży. W Polsce sklepy tej firmy działały przez kilka lat, aż do wycofania marki w 2015 roku. Sieciówka początkowo opierała się na sprzedaży asortymentu innych firm, ale potem stworzono kolekcje z własną metką.
Gap - stylizacja Źródło: Pinterest - Marina Hadjiantoni / Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
Źródło: Pinterest - Marina Hadjiantoni / Kolaż Follow.gazeta.pl / Materiały partnerów
GAP opiera się na basikowych, prostych ubraniach ze sportową nutą. W przeszłości reklamował je nawet sam Kanye West, który zresztą pracował w sklepie GAPa jako nastolatek. Ubieranie się w niedrogich sklepach postrzegane jest dziś jako atut, a noszenie ubrań z sieciówek przy o wiele większych możliwościach finansowych stało się "cool". Moda na logo GAP jest tego najlepszym potwierdzeniem.
ania_m66
Oceniono 37 razy 27
jestem staromodna widocznie.
dla mnie dalej szczyt obciachu.