W ostatnim czasie, dyskonty zaczęły zyskiwać na popularności i zastępować wielu zwykłe supermarkety. Coraz częściej pojawiają się w nich kolekcje ubrań czy dodatków projektowanych we współpracy ze znanymi polskimi projektantami i firmami. Po większość z nich ustawiają się długie kolejki a produkty znikają w kilka godzin.
Skoro ubrania cieszą się takim powodzeniem, dlaczego nie spróbować kosmetyków, które znajdują się w ofertach? Aby sprawdzić, jak sprawują się produkty z Biedronki, youtuberka True Beauty Is Internal wykonała cały makijaż tylko nimi. Ich ceny nie przekraczały 7-12 złotych, więc to zdecydowanie jedne z najtańszych kosmetyków do makijażu na rynku. Czy niska cena wystarczy, aby opłacało się je kupić? Zobaczcie, jak sprawdziły się w akcji.
Więcej filmów Adrianny znajdziecie na jej kanale True Beauty Is Internal.
ZOBACZ TAKŻE:
Myślisz, że znasz się na makijażu? Zobacz, jak poradzisz sobie z pytaniami Red Lipstick Monster.