jak ćwiczyć

  • Ćwiczenia po porodzie - przyjemność czy konieczność? Poznaj opinie ekspertów!

    Ćwiczenia po porodzie - przyjemność czy konieczność? Poznaj opinie ekspertów!

    Wiele przyszłych mam zastanawia się, jak ich ciało funkcjonować będzie po porodzie, co ulegnie zmianie, jak odnajdą się w zmienionym ciele. Ich pytania i obawy są uzasadnione, gdyż czas 9 miesięcy ciąży to czas niezwykle intensywnych zmian w ciele kobiety. Należy jednak pamiętać, że bardzo wiele leży w rękach przyszłej mamy - odpowiednim dbaniem o siebie, racjonalnym odżywianiem i dobraną dla siebie aktywnością fizyczną, kobieta jest w stanie zminimalizować ryzyko pojawienia się wielu problemów po ciąży.

    Dagmara Miętek, Klarysa Cholewa, Anna Schab
  • Trzymaj dietę, zmotywuj się do ćwiczeń i wytrwaj jesienią! Metoda dla opornych
  • Trening na siłowni okiem fizjoterapeuty i ortopedy, czyli 5 najczęstszych błędów popełnianych na siłowni
  • Jak trenować w czasie upałów? 6 sprawdzonych sposobów

    Jak trenować w czasie upałów? 6 sprawdzonych sposobów

    Kochamy lato, uwielbiamy sport i treningi na świeżym powietrzu. Jednak, gdy żar leje się z nieba, trudniej zmotywować się do aktywności fizycznej, a same ćwiczenia są bardziej wyczerpujące. Jak radzić sobie z treningami w plenerze podczas upalnych dni?

    Dagmara Miętek
Więcej o:

jak ćwiczyć

  • Jak ćwiczyć mięśnie Kegla? Sprawdzone porady

    Mięśnie Kegla: gdzie się znajdują i za co odpowiadają? Jak ćwiczyć mięśnie Kegla? To pytanie zadaje sobie wiele kobiet. I wbrew pozorom nie dotyczy to tylko kobiet przygotowujących się do porodu. Owszem, elastyczne mięśnie dna miednicy ułatwiają znacznie właściwe kontrolowanie i parcie w trakcie

  • Ergometr wioślarski. Co to jest? Jak ćwiczyć na ergometrze wioślarskim?

    to nie wszystkie efekty, jakich możemy się spodziewać. Ćwiczenia na wioślarzu wzmocnią serce, naczynia krwionośne, układ oddechowy. Systematyczne treningi zdecydowanie ujędrnią nasze ciało i pomogą pozbyć się nadprogramowych kilogramów. Ergometr wioślarski - jak ćwiczyć? Na co zwrócić szczególną uwagę

  • Jak ćwiczyć na siłowni? Poradnik dla początkujących

    Jak ćwiczyć na siłowni? Pierwszy trening to wyzwanie! Chcesz zrzucisz kilka zbędnych kilogramów? A może chcesz poprawić kondycję i zwiększyć swoją wytrzymałość? Z pewnością pierwsze kroki skierujesz na siłownię. Ale jak ćwiczyć na siłowni? Pierwszy trening na pewno będzie dla ciebie wyzwaniem

  • Trening na siłę. Co musisz o nim wiedzieć? Jak ćwiczyć na siłę?

    Jak ćwiczyć na siłowni siłę? Ogólne zasady Chcesz mieć pięknie wyrzeźbioną, proporcjonalną sylwetkę, a na dodatek podnosić ciężkie przedmioty bez większych problemów? Koniecznie zainteresują się treningiem na siłę. Jak ćwiczyć na siłowni siłę? Przede wszystkim zapomnij o wyciskaniu sztangi

  • Doda pokazała jak ćwiczy. Mina jej męża bezcenna

    Doda pokazała jak ćwiczy  Nowy rok, nowa ja. Ile razy to sobie powtarzaliście? Z początkiem roku wymyślamy sobie nowe postanowienia. Z niektórych się wywiązujemy, inne zaś okazują się totalną klapą. Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach? 5 niezawodnych sposobów Po najnowszym wideo wnioskujemy

  • Orbitrek, maszyna dzięki której schudniesz. Jak ćwiczyć na orbitreku?

    zaletą urządzenia jest fakt, że podczas treningów nasze ciało pracuje w sposób anatomiczny tzn. zgodny z naturalnymi płaszczyznami ruchu. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapobiegać kontuzjom i nie obciążać naszych stawów. Jak ćwiczyć na orbitreku? Tyle ile klubów fitness i siłowni tyle odmian

  • Trening w domu. Jak ćwiczyć, by osiągnąć jak najlepsze efekty?

    Trening w domu pozwala na to, aby ćwiczyć co się chce i kiedy się chce. To ogromna zaleta szczególnie dla osób zapracowanych, którzy nie mogą pozwolić sobie na regularne treningi na siłowni. Ćwiczenia wykonywane w zaciszu domowym mogą przynieść takie same efekty, jak ćwiczenia w sali fitness

  • Ekspandery. Co to jest? Jak ćwiczyć z ekspanderem? Rodzaje ekspanderów

    Ćwiczenia z wykorzystaniem ekspandera polegają na naciąganiu linek rękami i nogami. Im większa elastyczność gumy, tym urządzenie stawia mniejszy opór mięśniom i ćwiczenia wydają się nam łatwiejsze. Kiedy guma trudno się naciąga, nasze mięśnie muszą wykonać większą pracę, a więc i wysiłek jest