Lubimy to

  • Niecodzienna akcja Monda Vivo z okazji Dnia Kobiet!

    Niecodzienna akcja Monda Vivo z okazji Dnia Kobiet!

    Ważnym dla siebie kobietom, podziękowała już Dorota Wellman, Anna Wendzikowska. Beata Tadla i Anna Kalczyńska. W ten "oryginalny" sposób, Dzień Kobiet możemy świętować cały rok. "Chodzi o to aby okazywać sobie wdzięczność i wzajemnie się doceniać. Nikt tego za nas nie zrobi. Bądźmy dla siebie lepsze! Zacznijmy 8 marca i dbajmy o to już zawsze" - namawia Dorota Milczarczyk założycielka ruchu Monda ViVo.

    materiały reklamowe
  • Peeling - coś, czego twoja skóra potrzebuje na wiosnę
  • Kwiatowy wzór w wiosennych stylizacjach i domowej aranżacji

    Kwiatowy wzór w wiosennych stylizacjach i domowej aranżacji

    Tej wiosny kwiatowy print powinniśmy wykorzystać do maksimum - niech powiew świeżości zagości w każdym obszarze naszej codzienności! W aktualnej ofercie TK Maxx znajdziemy produkty idealne zarówno dla pasjonatów aranżacji wnętrz, jak również prawdziwych miłośników modowych trendów!

    materiały reklamowe
  • Twoja skóra pełna wiosennego blasku!

    Twoja skóra pełna wiosennego blasku!

    Wiosna to najlepszy moment, aby pożegnać szarą, zmęczoną skórę i zadbać o jej naturalny glow. Garnier podpowiada jak przywrócić skórze promienny, wiosenny wygląd

    Materiał reklamowy
  • Zamów kolację na Dzień Kobiet z Delivery Week!

    Zamów kolację na Dzień Kobiet z Delivery Week!

    8 marca zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto już teraz zastanowić się nad upominkiem dla partnerki. Kwiaty i czekoladki są miłym gestem, ale może warto wykazać się kreatywnością i sprezentować ukochanej kolację przy świecach w kameralnym klimacie własnego domu? Wejdź na https://DeliveryWeek.pl/ i zamów 2-daniowe menu z dostawą za jedyne 39 zł! Oto najciekawsze propozycje na Dzień Kobiet.

    materiał reklamowy
  • "Niech Cię usłyszą!" - nie tylko w Dzień Kobiet

    "Niech Cię usłyszą!" - tak brzmi nazwa nowej kampanii Avon, która jest częścią globalnej strategii "Watch Me Now". Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze finansowo kampanie społeczne na rzecz kobiet. Do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon przekonują Kayah i Mery Spolsky - elektryzujący duet wokalistek.

    materiały reklamowe
  • Davines Heart of Glass - dla perfekcyjnego blondu

    Davines Heart of Glass - dla perfekcyjnego blondu

    Tak jak kruche serce ze szkła wymaga ochrony, tak samo o blond - by zachował pełnię koloru - należy dbać szczególnie. Heart of Glass - Davines przedstawia linię kosmetyków do pielęgnacji włosów blond, które zabezpieczają, wzmacniają i rozświetlają odcień, zarówno naturalny, jak i kosmetyczny. Produkty dostępne są w salonach fryzjerskich współpracujących z włoską marką.

    materiały reklamowe
  • Uwierz w niewiarygodne! Nowość od Sephora Collection - BEST SKIN EVER

    Uwierz w niewiarygodne! Nowość od Sephora Collection - BEST SKIN EVER

    Sephora Collection prezentuje nową generację podkładów pielęgnacyjnych i korektorów pod oczy - BEST SKIN EVER. Innowacyjne produkty zapewniające nieskazitelną cerę i dbające o skórę twarzy dzień po dniu, dostępne są już w perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl.

    materiały reklamowe
  • Natural beauty routine. 5 powodów, dla których warto sięgać po serum

    Natural beauty routine. 5 powodów, dla których warto sięgać po serum

    Sera pielęgnacyjne to prawdziwy hit, ale też stosunkowo młody produkt. Czy wiemy o nich wszystko? Nie do końca, bowiem wokół tych kosmetyków krąży wiele mitów. Tymczasem sera są dla każdej kobiety - to produkt nowoczesny, wielofunkcyjny i naprawdę skuteczny. Czym się wyróżniają, jak działają i dlaczego warto pamiętać o nich podczas codziennej pielęgnacji? Marka kosmetyków naturalnych Herbapol Polana zna odpowiedzi na te wszystkie pytania!

    materiały reklamowe
  • Nowości w Kontigo: Peeling do skóry głowy i mgiełka do włosów od All About Aloe

    Nowości w Kontigo: Peeling do skóry głowy i mgiełka do włosów od All About Aloe

    Naturalna, polska marka All About Aloe, czerpiąca z dobroczynnych właściwości soku z aloesu, została rozbudowana o nowości produktowe do włosów. Fanki kosmetyków na bazie aloesu mogą wzbogacić pielęgnację włosów o peeling do skóry głowy oraz nawilżającą mgiełkę do włosów. Są one dostępne wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo.

    Materiał reklamowy
  • Dzień Kobiet 2021: pomysły na prezenty dla miłośniczek sportu

    Dzień Kobiet 2021: pomysły na prezenty dla miłośniczek sportu

    Wiosna tuż za rogiem, a wraz z nią zbliża się wyjątkowy dzień w roku - Dzień Kobiet. Choć wspierać i doceniać kobiety należy cały rok, 8 marca może być pretekstem do szczególnego okazania tych uczuć. Z myślą o paniach i osobach szukających upominku na tę wyjątkową okazję, GO Sport przygotował coś specjalnego. Od 1 do 8 marca w sklepach sieci sportowej obowiązuje promocja -20% na produkty z kategorii odzież i obuwie, które dostępne w ramach kolekcji damskiej oraz dziewczęcej.

    materiał reklamowy
  • Poczuj ZEW zdrowych i lśniących włosów - odkryj nowy szampon do włosów 2w1 z odżywką ZEW for men

    Poczuj ZEW zdrowych i lśniących włosów - odkryj nowy szampon do włosów 2w1 z odżywką ZEW for men

    Poznaj nowość od ZEW for men - jedyny taki szampon do włosów 2w1 z odżywką w kostce, który spełnia wszystkie męskie potrzeby! Efekt? Dogłębne oczyszczenie skóry głowy plus regeneracja i odżywienie włosów. Nowy szampon z węglem drzewnym z Bieszczad o męskim, drzewno-piżmowym zapachu zapewnia zdrowy połysk, wygładzenie i sprężystość włosów, zapobiega ich wypadaniu oraz chroni przed uszkodzeniami. Zawarte w nim masła shea, kakaowe, z mango oraz olej kokosowy i oliwa z oliwek wzmacniają i nawilżają włosy, a także przeciwdziałają powstawaniu łupieżu i łagodzą podrażnienia skóry głowy. Naturalny, prosty skład, skoncentrowane składniki aktywne i widoczne efekty już po pierwszym użyciu - ZEW for men zna wymagania mężczyzn od podszewki!

    materiał reklamowy
  • Davines Heart of Glass - dla perfekcyjnego blondu

    Davines Heart of Glass - dla perfekcyjnego blondu

    Tak jak kruche serce ze szkła wymaga ochrony, tak samo o blond - by zachował pełnię koloru - należy dbać szczególnie. Heart of Glass - Davines przedstawia linię kosmetyków do pielęgnacji włosów blond, które zabezpieczają, wzmacniają i rozświetlają odcień, zarówno naturalny, jak i kosmetyczny. Produkty dostępne są w salonach fryzjerskich współpracujących z włoską marką.

    materiały reklamowe
  • Daj skórze pić także zimą!

    Daj skórze pić także zimą!

    Zanieczyszczenia, agresywne czynniki zewnętrzne i intensywny styl życia nie znają pór roku. Dlatego przez okrągłe 365 dni sprawiają, że skóra traci nawodnienie. W efekcie staje się sucha, pozbawiona blasku i narażona na przedwczesne powstawanie zmarszczek. Podstawą każdej pielęgnacji jest nawilżenie skóry. Jak jednak bezpiecznie robić to zimą i czy używanie kosmetyków z zawartością wody nie będzie miało na nią negatywnego wpływu?

    materiały reklamowe
  • "The Art of Banksy. Without Limits" & E.Wedel - czekoladowa marka zaprasza do świata sztuki!

    "The Art of Banksy. Without Limits" & E.Wedel - czekoladowa marka zaprasza do świata sztuki!

    Piękne opakowania, neony w Warszawie, a także nietuzinkowy symbol - wszystkie te elementy są częścią bogatej historii marki E.Wedel, która zamiłowanie do designu i artystów ma w swoim DNA. W tym roku, z okazji jubileuszu 170-lecia z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo E.Wedel z jednym z najciekawszych warszawskich wydarzeń kulturalnych, czyli wystawą ,,The Art of Banksy. Without Limits". E.Wedel zaprasza w podróż do świata Banksy'ego oraz poznania najciekawszych współprac czekoladowej marki z artystami!

    materiały reklamowe
  • Nowości pielęgnacyjne Korika Korean Heritage dostępne na Notino.pl

    Nowości pielęgnacyjne Korika Korean Heritage dostępne na Notino.pl

    Korean?ska marka KORIKA, jako specjalista w dziedzinie kosmetologii, ła?czy najbardziej zaawansowane azjatyckie technologie ze składnikami aktywnymi o sprawdzonej skutecznos?ci. Marka dokłada staran?, aby codzienne rytuały piele?gnacyjne były dla kobiet prawdziwa? przyjemnos?cia?, a jej znakiem firmowym sa? profesjonalne maski w płacie.

    materiały reklamowe
  • Tangle Teezer wraz z Magdaleną Szymczak Kępką uczą Polki zdrowo czesać włosy w kampanii #ZDROWECZESANIE!

    Tangle Teezer wraz z Magdaleną Szymczak Kępką uczą Polki zdrowo czesać włosy w kampanii #ZDROWECZESANIE!

    Nauczone przez nasze matki, popkulturę, filmy i reklamy od lat czeszemy włosy w ten sam sposób: od góry do dołu. By jednak cieszyć się zdrowy włosami, musimy zacząć od zmiany tego nawyku. Tangle Teezer wraz z trycholog Magdaleną Szymczak-Kępką w kampanii #ZDROWECZESANIE zachęcają do zmiany o 180 stopni naszego sposobu czesania, by móc dłużej cieszyć się lśniącymi i pięknymi włosami.

    materiały reklamowe
  • Nasza skóra jest nie tylko największym organem, ale także pierwszą linią obrony.To ona odgrywa niezwykle ważną rolę w utrzymaniu nas w zdrowiu. Dlaczego?

    Nasza skóra jest nie tylko największym organem, ale także pierwszą linią obrony.To ona odgrywa niezwykle ważną rolę w utrzymaniu nas w zdrowiu. Dlaczego?

    Od zewnątrz skóra chroni przed zagrożeniami zewnętrznymi takimi jak zanieczyszczenie powietrza, czynniki zakaźne, chemikalia. Od wewnątrz, pomaga utrzymać homeostazę i chroni organizm przed utratą wody, zapobiegając odwodnieniu. Za funkcję barierową odpowiadają w największym stopniu dwie najbardziej zewnętrzne warstwy: powłoka hydrolipidowa oraz warstwa rogowa naskórka. To właśnie zaburzenia i utrata homeostazy w tych warstwach są powodem nadwrażliwości skóry, podrażnień i przedwczesnego starzenia.

    materiały reklamowe
  • DOSTRZEŻ PIĘKNO

    DOSTRZEŻ PIĘKNO

    Czym jest piękno? Platon uważał piękno za wartość obiektywną, którą rozpoznawać i oceniać uczy wychowanie. W Państwie pisze: "Człowiek należycie wychowany, co piękne chwalić potrafi, brać je w głąb własnej duszy, żywić się nimi i przez to się doskonalić." Starożytni uważali, że głównymi komponentami piękna są symetria i miara. Sokrates twierdził, że piękno rzeczy polega na zgodności z celem, któremu ma służyć. Według Arystotelesa na wielkości oraz ładzie. Moglibyśmy tak długo wymieniać, w końcu nad koncepcją teorii piękna na przestrzeni lat dumali nie tylko filozofowie, ale też artyści i krytycy sztuki.

    materiały reklamowe
  • Ananasowy zawrót głowy! Cudnowna nowość od Ziaji