Materia³y PR

  • Zaginiony obraz Józefa Che³moñskiego - wart nawet 5 milionów z³otych - po 133 latach odnalaz³ siê w starej willi pod Warszaw±

    Zaginiony obraz Józefa Che³moñskiego - wart nawet 5 milionów z³otych - po 133 latach odnalaz³ siê w starej willi pod Warszaw±

    Zaginiony 133 lata temu obraz czo³owego przedstawiciela realizmu Józefa Che³moñskiego zosta³ odnaleziony w podwarszawskiej willi. To namalowany w tym samym czasie co s³ynne "Babie lato" "Wieczór letni" W³a¶ciciele obrazu, którzy wcze¶niej nie zdawali sobie sprawy, ¿e w ich posiadaniu jest tak cenne dzie³o sztuki teraz postanowili je sprzedaæ. Aukcja obrazu odbêdzie siê 15 czerwca w DESA Unicum w Warszawie. Licytacjê poprzedzi trwaj±ca od 2 czerwca wystawa "Sztuka Dawna. XIX w., Modernizm, Miêdzywojnie".

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Nowo¶ci do brwi Benefit Cosmetics

    Nowo¶ci do brwi Benefit Cosmetics

    Oto nowo¶ci Benefit Cosmetics do makija¿u i pielêgnacji brwi oraz nowy serwis laminacji. Produkty te s± ju¿ dostêpne w ca³ej Polsce!

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Olejek do ust od Your KAYA - efekt glow i dog³êbne nawil¿enie gwarantowane
  • Przygotuj siê na spotkanie lata

    Przygotuj siê na spotkanie lata

    Kojarzy nam siê z beztrosk±, relaksem na ³onie natury, wakacjami, urlopem od codzienno¶ci. Czekamy na nie ca³y rok, ju¿ zim± i wczesn± wiosn± wybieramy destynacje i bukujemy bilety na nasz coroczny odpoczynek. Gdy lato wreszcie nadchodzi, zwykle wystarczy tylko spakowaæ walizki i zadbaæ o dobry humor. Jednak warto zatroszczyæ siê o co¶ jeszcze. Dobrze jest pomy¶leæ o tym, by korzystaj±c z uroków s³oñca, dobrze przygotowaæ cia³o na relaks na pla¿y.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • YOPE ¶wiêtuje premierê 'Ma³ej Syrenki' Disneya
  • JULIA GARNER I SIMONE ASHLEY DO£¡CZAJ¡ DO GEORGE'A CLOONEYA W NOWEJ REKLAMIE NESPRESSO
  • Naturalne tkaniny w ofercie Lidl Polska idealne na lato

    Naturalne tkaniny w ofercie Lidl Polska idealne na lato

    W sklepach Lidl Polska znajdziesz ubrania idealne na lato i. na lata! Od poniedzia³ku, 29 maja, na lidlowych pó³kach pojawi± siê propozycje mody damskiej Esmara - przewiewne, ponadczasowe i wysokiej jako¶ci. Sk³ad produktów jest idealny na lato. Len i bawe³na zapewni± Twojej skórze wyj±tkowy komfort w upalne dni.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Nowa funkcja Live na Domówce TIDAL

    Nowa funkcja Live na Domówce TIDAL

    Influencerzy, arty¶ci, przedstawiciele mediów i wytwórni p³ytowych na Domówce TIDAL poznali najnowsz± funkcjê aplikacji - TIDAL Live. Na czym ona polega? Teraz mo¿esz do³±czaæ do sesji Live i s³uchaæ ulubionych kawa³ków wspólnie z przyjació³mi dok³adnie w tym samym czasie, nawet je¶li fizycznie nie jeste¶cie razem. Imprezê poprowadzi³ Krzysztof "Jankes" Jankowski, a w¶ród go¶ci byli Katarzyna Soko³owska, Natalia Szroeder, Honorata Skarbek, Ilona i Milena Krawczyñskie, Piotr Czaykowski i inni.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Viva Magenta! - kolor roku Pantone w twórczo¶ci artystów na wystawie w DESA Unicum

    Viva Magenta! - kolor roku Pantone w twórczo¶ci artystów na wystawie w DESA Unicum

    Wybór koloru roku przez znany na ca³ym ¶wiecie Instytutu Pantone to jedno z najwa¿niejszych og³oszeñ w roku. Odzwierciedla on najnowsze trendy, oddaje ducha czasu i nawi±zuje do obecnych nastrojów spo³ecznych. DESA Unicum przygotowa³a wystawê po¶wiêcon± twórczo¶ci artystów ze ¶wiata malarstwa, grafiki i designu, dla których inspiracj± by³ w³a¶nie ten niezwykle ¿ywy, odwa¿ny i wibruj±cy odcieñ czerwieni - Viva Magenta. Do 31 maja bêdzie mo¿na ogl±daæ prace takich artystów jak Wojciech Fangor, Julian Stañczak, Victor Vasarely czy Piotr Uklañski.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Meal kity wkraczaj± na polskie sto³y - Nice To Fit You wprowadza do oferty zestawy do samodzielnego gotowania Nice to Cook

    Meal kity wkraczaj± na polskie sto³y - Nice To Fit You wprowadza do oferty zestawy do samodzielnego gotowania Nice to Cook

    Nice To Fit You wprowadza do swojej oferty liniê Nice To Cook - gotowe zestawy do samodzielnego przygotowania dania w domu, na bazie odmierzonych i odpowiednio przygotowanych sk³adników. Meal kity od kilku lat zyskuj± na popularno¶ci w Europie i USA, a zmieniaj±ce siê zwyczaje Polaków - tak zakupowe, jak i ¿ywieniowe - oraz ich rosn±ca ¶wiadomo¶æ dotycz±ca problemu marnowania ¿ywno¶ci sprawiaj±, ¿e coraz czê¶ciej szukaj± innowacyjnych rozwi±zañ z obszaru food & diet.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • CITY DELIGHTS. Elementy w miejskim wydaniu - editorial Asi Typek

    CITY DELIGHTS. Elementy w miejskim wydaniu - editorial Asi Typek

    Marka Elementy w swojej najnowszej kampanii edytorialowej "City delights" postawi³a na wspó³pracê z uznan± fotografk± mody ulicznej, Asi± Typek. W sesji, która powsta³a pod jej czujnym okiem, modelka Eliza Nura prezentuje produkty z kolekcji SS23.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Dzieñ Mamy z mark± Haier

    Dzieñ Mamy z mark± Haier

    Marka Haier zadba³a o to, by ka¿dy u¿ytkownik bez wzglêdu na stopieñ umiejêtno¶ci kulinarnych móg³ samodzielnie stworzyæ dania na miarê prawdziwego szefa kuchni. Urz±dzenia do zabudowy wraz aplikacj± hOn umo¿liwiaj± dostêp do ponad 350 unikatowych przepisów, równie¿ takie na szczególne okazje jak Dzieñ Mamy.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • PEACH 2 - nowe urz±dzenie IPL od FOREO bije rekordy popularno¶ci ju¿ w przedsprzeda¿y

    PEACH 2 - nowe urz±dzenie IPL od FOREO bije rekordy popularno¶ci ju¿ w przedsprzeda¿y

    Marka FOREO, szwedzka potêga beauty - tech, odnotowa³a pod koniec zesz³ego tygodnia fenomenalny sukces swojego najnowszego urz±dzenia - PEACH 2 - do usuwania w³osów technologi± IPL. Po zaledwie 13 dniach od rozpoczêcia przedsprzeda¿y na foreo.com, firma stanê³a w obliczu bezprecedensowej liczby zamówieñ. Pomimo pozytywnych oczekiwañ popytowych, FOREO nie przewidzia³o tak wysokiej przedsprzeda¿y.

    Materia³ Promocyjny Public Relations
  • Dzieñ Matki: 5 pomys³ów na idealny prezent

    Dzieñ Matki: 5 pomys³ów na idealny prezent

    Dzieñ Matki to wyj±tkowe ¶wiêto, które jest obchodzone na ca³ym ¶wiecie. To najlepsza okazja w roku do wyra¿enia swoich uczuæ i podarowania ukochanej osobie czego¶ niezapomnianego. Eksperci Salonów Agata przygotowali piêæ pomys³ów na wnêtrzarskie akcenty, które mo¿na wykorzystaæ, aby okazaæ mi³o¶æ oraz wdziêczno¶æ za po¶wiêcenie i nieustaj±c± troskê.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • Ekspresowa pielêgnacja twarzy - koreañskie maski w p³achcie

    Ekspresowa pielêgnacja twarzy - koreañskie maski w p³achcie

    Dwuetapowe maski w p³achcie koreañskiej marki MEDIHEAL to zabieg pielêgnacyjny, który mo¿esz szybko przeprowadziæ we w³asnym domu. Sk³adniki aktywne aplikowane s± na skórê poprzez bogato nas±czon± maskê w p³achcie, natomiast po zdjêciu maski, jej dzia³anie jest intensyfikowane dziêki esencji, która zawiera dodatkowe sk³adniki aktywne.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • L'Oréal Professionnel Paris. Head Up

    L'Oréal Professionnel Paris. Head Up

    L'Oréal Professionnel Paris wprowadza program Head Up, aby zwiêkszyæ ¶wiadomo¶æ i dzia³aæ na rzecz zdrowia psychicznego profesjonalistów w bran¿y fryzjerskiej.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • 'Face The Sun With BIZUU' czyli pierwsza kolekcja okularów przeciws³onecznych marki
  • Pokolenie Z - nie sprz±ta i jest leniwe? Nic bardziej mylnego

    Pokolenie Z - nie sprz±ta i jest leniwe? Nic bardziej mylnego

    Pokolenie Z jest przedmiotem analizy wielu osób ju¿ od jakiego¶ czasu - czêsto na pierwszy rzut oka bardzo ró¿ni siê od starszych generacji niemal na wszystkich polach. Wokó³ niego naros³o ju¿ tak¿e wiele mitów w tym ten, ¿e nie dba o porz±dek, jest leniwe, a sprz±tanie to ostatnia rzecz, na jak± ma ochotê. Jak wynika jednak z badania SW Research na zlecenie cleangang, "Zetki" wcale nie odbiegaj± pod tym wzglêdem od innych pokoleñ.

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • ¦wie¿y oddech - co zrobiæ, by nie stresowaæ siê przykrym zapachem z ust?

    ¦wie¿y oddech - co zrobiæ, by nie stresowaæ siê przykrym zapachem z ust?

    Nie¶wie¿y zapach z ust to do¶æ powszechny i nieprzyjemny problem. Randka, spotkanie ze znajomymi czy zwyczajne funkcjonowanie na co dzieñ mo¿e staæ siê stresuj±cym momentem, kiedy wiesz, ¿e otwarcie ust wi±¿e siê z nieprzyjemnym doznaniem dla Ciebie i Twojego rozmówcy. Jak nie doprowadziæ do takiego dyskomfortu i ograniczenia pewno¶æ siebie w kontaktach z innymi lud¼mi?

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR 
  • VI edycja Kampanii 'Czaruj±ca Mama' marki HELPA

    VI edycja Kampanii "Czaruj±ca Mama" marki HELPA

    Marka HELPA rezerwuje ca³y maj dla Mam - ten piêkny wiosenny miesi±c kojarzy nam siê z ciep³em, s³oñcem i rado¶ci±. Wszystkie my¶li p³yn± te¿ wtedy do naszych Mam - bez wzglêdu na to, w jakim wieku jeste¶my. To czas pe³en magii. Tak jak magiczne jest BYCIE MAM¡. W HELPA doceniamy wysi³ek macierzyñstwa, wiemy, ¿e wi±¿e siê ono z trudami, wyrzeczeniami, czêsto zapominaniem o sobie w trosce o rodzinê, a zw³aszcza dzieci. Kampani± "Czaruj±ca Mama" chcemy przypomnieæ, ¿e w codziennej krz±taninie i bezustannym "ogarnianiu" ¿ycia rodzinnego - warto znale¼æ chwilê dla siebie. HELPA chce kobietom w tym pomóc - by zw³aszcza teraz pomy¶la³y o sobie w "pierwszej osobie". By czas macierzyñstwa by³ szans± na rozwój i troskê o siebi

    MATERIA£ PROMOCYJNY PR