Materia³y PR
-
Zaginiony obraz Józefa Che³moñskiego - wart nawet 5 milionów z³otych - po 133 latach odnalaz³ siê w starej willi pod Warszaw±
Zaginiony 133 lata temu obraz czo³owego przedstawiciela realizmu Józefa Che³moñskiego zosta³ odnaleziony w podwarszawskiej willi. To namalowany w tym samym czasie co s³ynne "Babie lato" "Wieczór letni" W³a¶ciciele obrazu, którzy wcze¶niej nie zdawali sobie sprawy, ¿e w ich posiadaniu jest tak cenne dzie³o sztuki teraz postanowili je sprzedaæ. Aukcja obrazu odbêdzie siê 15 czerwca w DESA Unicum w Warszawie. Licytacjê poprzedzi trwaj±ca od 2 czerwca wystawa "Sztuka Dawna. XIX w., Modernizm, Miêdzywojnie".
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Nowo¶ci do brwi Benefit Cosmetics
Oto nowo¶ci Benefit Cosmetics do makija¿u i pielêgnacji brwi oraz nowy serwis laminacji. Produkty te s± ju¿ dostêpne w ca³ej Polsce!
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Olejek do ust od Your KAYA - efekt glow i dog³êbne nawil¿enie gwarantowane
Your KAYA, rozszerza swoj± kosmetyczn± ofertê o nowo¶æ - olejek do ust z efektem glow. Nowy produkt pozostawia na ustach b³ysk tafli o pobudzaj±cej zmys³y woni toffi. A¿ chce siê je malowaæ, w±chaæ i ca³owaæ!
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Przygotuj siê na spotkanie lata
Kojarzy nam siê z beztrosk±, relaksem na ³onie natury, wakacjami, urlopem od codzienno¶ci. Czekamy na nie ca³y rok, ju¿ zim± i wczesn± wiosn± wybieramy destynacje i bukujemy bilety na nasz coroczny odpoczynek. Gdy lato wreszcie nadchodzi, zwykle wystarczy tylko spakowaæ walizki i zadbaæ o dobry humor. Jednak warto zatroszczyæ siê o co¶ jeszcze. Dobrze jest pomy¶leæ o tym, by korzystaj±c z uroków s³oñca, dobrze przygotowaæ cia³o na relaks na pla¿y.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
YOPE ¶wiêtuje premierê "Ma³ej Syrenki" Disneya
Z okazji kinowej premiery "Ma³ej syrenki" Disneya marka YOPE promuje produkty do w³osów z serii Bounce.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
JULIA GARNER I SIMONE ASHLEY DO£¡CZAJ¡ DO GEORGE'A CLOONEYA W NOWEJ REKLAMIE NESPRESSO
Gwiazdorska obsada celebruje niezapomniany smak kawy Nespresso Vertuo
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Naturalne tkaniny w ofercie Lidl Polska idealne na lato
W sklepach Lidl Polska znajdziesz ubrania idealne na lato i. na lata! Od poniedzia³ku, 29 maja, na lidlowych pó³kach pojawi± siê propozycje mody damskiej Esmara - przewiewne, ponadczasowe i wysokiej jako¶ci. Sk³ad produktów jest idealny na lato. Len i bawe³na zapewni± Twojej skórze wyj±tkowy komfort w upalne dni.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Nowa funkcja Live na Domówce TIDAL
Influencerzy, arty¶ci, przedstawiciele mediów i wytwórni p³ytowych na Domówce TIDAL poznali najnowsz± funkcjê aplikacji - TIDAL Live. Na czym ona polega? Teraz mo¿esz do³±czaæ do sesji Live i s³uchaæ ulubionych kawa³ków wspólnie z przyjació³mi dok³adnie w tym samym czasie, nawet je¶li fizycznie nie jeste¶cie razem. Imprezê poprowadzi³ Krzysztof "Jankes" Jankowski, a w¶ród go¶ci byli Katarzyna Soko³owska, Natalia Szroeder, Honorata Skarbek, Ilona i Milena Krawczyñskie, Piotr Czaykowski i inni.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Viva Magenta! - kolor roku Pantone w twórczo¶ci artystów na wystawie w DESA Unicum
Wybór koloru roku przez znany na ca³ym ¶wiecie Instytutu Pantone to jedno z najwa¿niejszych og³oszeñ w roku. Odzwierciedla on najnowsze trendy, oddaje ducha czasu i nawi±zuje do obecnych nastrojów spo³ecznych. DESA Unicum przygotowa³a wystawê po¶wiêcon± twórczo¶ci artystów ze ¶wiata malarstwa, grafiki i designu, dla których inspiracj± by³ w³a¶nie ten niezwykle ¿ywy, odwa¿ny i wibruj±cy odcieñ czerwieni - Viva Magenta. Do 31 maja bêdzie mo¿na ogl±daæ prace takich artystów jak Wojciech Fangor, Julian Stañczak, Victor Vasarely czy Piotr Uklañski.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Meal kity wkraczaj± na polskie sto³y - Nice To Fit You wprowadza do oferty zestawy do samodzielnego gotowania Nice to Cook
Nice To Fit You wprowadza do swojej oferty liniê Nice To Cook - gotowe zestawy do samodzielnego przygotowania dania w domu, na bazie odmierzonych i odpowiednio przygotowanych sk³adników. Meal kity od kilku lat zyskuj± na popularno¶ci w Europie i USA, a zmieniaj±ce siê zwyczaje Polaków - tak zakupowe, jak i ¿ywieniowe - oraz ich rosn±ca ¶wiadomo¶æ dotycz±ca problemu marnowania ¿ywno¶ci sprawiaj±, ¿e coraz czê¶ciej szukaj± innowacyjnych rozwi±zañ z obszaru food & diet.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR
-
Cleo od lat nosi doczepy na g³owie i mocny makija¿. A jak wygl±da bez? Fani: "Bo¿e"
-
Bujnie kwitnie. Posad¼ zamiast pelargonii. S±siadom opadnie szczêka
-
Te sukienki weselne to pewniak na wa¿n± uroczysto¶æ. Sprawdzi siê na wiele okazjiMATERIA£ PROMOCYJNY
-
"Dawid Podsiad³o powiedzia³, ¿e stanie w kolejce po mój autograf". O pani Monice mówi ca³a Warszawa
-
Steczkowska opublikowa³a synów z partnerkami. "Co to ma byæ"
- Zmys³owa Opczowska wdziêczy siê przed aparatem. Internauci oszaleli z wra¿enia. "Z nieba zst±pi³ anio³"
- Katarzyna Zieliñska w najmodniejszej torebce na lato. CCC wyprzedaje podobn±. Piêkne modele ma te¿ Mohito i Orsay
- Ro¶liny idealne dla leniwych i zapominalskich. Jak pielêgnowaæ kaktusy?
- Krój tych sukienek jest ponadczasowy i zawsze w modzie! W Mohito, Born2be i Renee s± od 40 z³
- Dziesiêciogroszówka warta fortunê. Sprawd¼, czy jej nie masz
-
CITY DELIGHTS. Elementy w miejskim wydaniu - editorial Asi Typek
Marka Elementy w swojej najnowszej kampanii edytorialowej "City delights" postawi³a na wspó³pracê z uznan± fotografk± mody ulicznej, Asi± Typek. W sesji, która powsta³a pod jej czujnym okiem, modelka Eliza Nura prezentuje produkty z kolekcji SS23.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Dzieñ Mamy z mark± Haier
Marka Haier zadba³a o to, by ka¿dy u¿ytkownik bez wzglêdu na stopieñ umiejêtno¶ci kulinarnych móg³ samodzielnie stworzyæ dania na miarê prawdziwego szefa kuchni. Urz±dzenia do zabudowy wraz aplikacj± hOn umo¿liwiaj± dostêp do ponad 350 unikatowych przepisów, równie¿ takie na szczególne okazje jak Dzieñ Mamy.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
PEACH 2 - nowe urz±dzenie IPL od FOREO bije rekordy popularno¶ci ju¿ w przedsprzeda¿y
Marka FOREO, szwedzka potêga beauty - tech, odnotowa³a pod koniec zesz³ego tygodnia fenomenalny sukces swojego najnowszego urz±dzenia - PEACH 2 - do usuwania w³osów technologi± IPL. Po zaledwie 13 dniach od rozpoczêcia przedsprzeda¿y na foreo.com, firma stanê³a w obliczu bezprecedensowej liczby zamówieñ. Pomimo pozytywnych oczekiwañ popytowych, FOREO nie przewidzia³o tak wysokiej przedsprzeda¿y.
-
Dzieñ Matki: 5 pomys³ów na idealny prezent
Dzieñ Matki to wyj±tkowe ¶wiêto, które jest obchodzone na ca³ym ¶wiecie. To najlepsza okazja w roku do wyra¿enia swoich uczuæ i podarowania ukochanej osobie czego¶ niezapomnianego. Eksperci Salonów Agata przygotowali piêæ pomys³ów na wnêtrzarskie akcenty, które mo¿na wykorzystaæ, aby okazaæ mi³o¶æ oraz wdziêczno¶æ za po¶wiêcenie i nieustaj±c± troskê.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Ekspresowa pielêgnacja twarzy - koreañskie maski w p³achcie
Dwuetapowe maski w p³achcie koreañskiej marki MEDIHEAL to zabieg pielêgnacyjny, który mo¿esz szybko przeprowadziæ we w³asnym domu. Sk³adniki aktywne aplikowane s± na skórê poprzez bogato nas±czon± maskê w p³achcie, natomiast po zdjêciu maski, jej dzia³anie jest intensyfikowane dziêki esencji, która zawiera dodatkowe sk³adniki aktywne.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
L'Oréal Professionnel Paris. Head Up
L'Oréal Professionnel Paris wprowadza program Head Up, aby zwiêkszyæ ¶wiadomo¶æ i dzia³aæ na rzecz zdrowia psychicznego profesjonalistów w bran¿y fryzjerskiej.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
"Face The Sun With BIZUU" czyli pierwsza kolekcja okularów przeciws³onecznych marki
Tanya, Lucia, Portia, Harper. To nie tylko imiona ulubionych bohaterek g³o¶nego serialu, ale i nazwy najmodniejszych dodatków tego lata. BIZUU wypu¶ci³o pierwsz± kolekcjê okularów przeciws³onecznych i zachêca nas g³o¶no - "Face The Sun With BIZUU". Brzmi obiecuj±co, prawda?
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
Pokolenie Z - nie sprz±ta i jest leniwe? Nic bardziej mylnego
Pokolenie Z jest przedmiotem analizy wielu osób ju¿ od jakiego¶ czasu - czêsto na pierwszy rzut oka bardzo ró¿ni siê od starszych generacji niemal na wszystkich polach. Wokó³ niego naros³o ju¿ tak¿e wiele mitów w tym ten, ¿e nie dba o porz±dek, jest leniwe, a sprz±tanie to ostatnia rzecz, na jak± ma ochotê. Jak wynika jednak z badania SW Research na zlecenie cleangang, "Zetki" wcale nie odbiegaj± pod tym wzglêdem od innych pokoleñ.
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
¦wie¿y oddech - co zrobiæ, by nie stresowaæ siê przykrym zapachem z ust?
Nie¶wie¿y zapach z ust to do¶æ powszechny i nieprzyjemny problem. Randka, spotkanie ze znajomymi czy zwyczajne funkcjonowanie na co dzieñ mo¿e staæ siê stresuj±cym momentem, kiedy wiesz, ¿e otwarcie ust wi±¿e siê z nieprzyjemnym doznaniem dla Ciebie i Twojego rozmówcy. Jak nie doprowadziæ do takiego dyskomfortu i ograniczenia pewno¶æ siebie w kontaktach z innymi lud¼mi?
MATERIA£ PROMOCYJNY PR -
VI edycja Kampanii "Czaruj±ca Mama" marki HELPA
Marka HELPA rezerwuje ca³y maj dla Mam - ten piêkny wiosenny miesi±c kojarzy nam siê z ciep³em, s³oñcem i rado¶ci±. Wszystkie my¶li p³yn± te¿ wtedy do naszych Mam - bez wzglêdu na to, w jakim wieku jeste¶my. To czas pe³en magii. Tak jak magiczne jest BYCIE MAM¡. W HELPA doceniamy wysi³ek macierzyñstwa, wiemy, ¿e wi±¿e siê ono z trudami, wyrzeczeniami, czêsto zapominaniem o sobie w trosce o rodzinê, a zw³aszcza dzieci. Kampani± "Czaruj±ca Mama" chcemy przypomnieæ, ¿e w codziennej krz±taninie i bezustannym "ogarnianiu" ¿ycia rodzinnego - warto znale¼æ chwilê dla siebie. HELPA chce kobietom w tym pomóc - by zw³aszcza teraz pomy¶la³y o sobie w "pierwszej osobie". By czas macierzyñstwa by³ szans± na rozwój i troskê o siebi
MATERIA£ PROMOCYJNY PR