Lubimy to

  • Chrupiący, świeży i pachnący, czyli chleb własnego wypieku

    Chrupiący, świeży i pachnący, czyli chleb własnego wypieku

    Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że przeciętny Polak zjada blisko 40 kg chleba rocznie. Nie wyobrażamy sobie bez niego śniadania, często jemy go do obiadu, a i na kolację sprawdza się równie dobrze. Z okazji Światowego Dnia Chleba (16 października) bierzemy chleb pod lupę i podpowiadamy, jakie pieczywo wybrać oraz jak samodzielnie przygotować świeży, pachnący bochenek we własnym domu.

    materiały reklamowe
  • Podstawa męskiej pielęgnacji z nowościami marki Natura Siberica

    Podstawa męskiej pielęgnacji z nowościami marki Natura Siberica

    Wielozadaniowe i skuteczne - takie kryteria powinny spełniać kosmetyki dla mężczyzn, by na dobre zagościć na półce w łazience. W męskiej pielęgnacji kluczowe jest czarne mydło, które pozwoli kompleksowo zadbać o ciało i włosy. To tak uniwersalny produkt, że w zasadzie nic już więcej nie potrzeba, oprócz żelu do golenia. Wielofunkcyjne nowości, przeznaczone do męskiej pielęgnacji, od marki Natura Siberica już są dostępne w drogeriach Rossmann.

    materiały reklamowe
  • Przywitaj jesień z Curaprox CS 5460 Szczoteczki do zębów Color of the year

    Przywitaj jesień z Curaprox CS 5460 Szczoteczki do zębów Color of the year

    Wraz z nadejściem jesieni w portfolio marki Curaprox pojawiły się również nowe szczoteczki do zębów CS 5460 z limitowanej edycji "Color of the year". Przy ich tworzeniu zainspirowano się kolorami roku 2021 Pantone, czyli jaskrawożółtym i bezkompromisowo szarym. Połączenie wesołej i stonowanej barwy dało zaskakujący efekt, bowiem kolorowe włókna, gęsto osadzone na główkach, przywodzą na myśl jesienne promienie słońca, próbujące przedostać się zza szarych chmur, by emanować pozytywną energią i ciepłem. Szczoteczki ze specjalnej edycji nie tylko staną się przyciągającym wzrok elementem wyposażenia łazienki, ale również sprawią, że Twoje codzienne czynności przerodzą się w czystą radość.

    materiały reklamowe
  • Nowa linia ZEW for men Essential dostępna w drogeriach sieci Rossmann już od 15 października! Poznaj kosmetyki, które są podstawą męskiej pielęgnacji

    Nowa linia ZEW for men Essential dostępna w drogeriach sieci Rossmann już od 15 października! Poznaj kosmetyki, które są podstawą męskiej pielęgnacji

    Polska marka ZEW for men, znana z naturalnych kosmetyków z rodzimymi surowcami jak bieszczadzki węgiel drzewny czy czarna huba, stworzyła nową linię produktów ze skoncentrowanymi składnikami aktywnymi dla mężczyzn o skórze suchej oraz tłustej i mieszanej. Nowa linia marki przeznaczona jest dla świadomych mężczyzn poszukujących kosmetyków, które stanowić będą niezawodne podstawy codziennej pielęgnacji. ZEW for men Essential to połączenie starannie dopracowanych składów, drzewno-korzennego zapachu o nutach paczuli, cedru, pieprzu, pomarańczy i grejpfrutu, minimalistycznych, przyjaznych środowisku opakowań, silnego charakteru i wyrafinowanej elegancji. Nowości marki znajdziemy w drogeriach sieci Rossmann już od 15 października.

    materiał reklamowy
  • Poznaj serce zapachów Adopt z Philippem Hardelem!

    Poznaj serce zapachów Adopt z Philippem Hardelem!

    We wtorek, 28 września, w pięknym apartamencie na Żurawiej w Warszawie spotkaliśmy się z dyrektorem laboratorium zapachowego Adopt' - Philippem Hardelem, który opowiedział o sercu, głowie i bazie zapachów, wprowadzając uczestniczki do wyjątkowego świata perfum.

    materiały reklamowe
  • Premiera Fresh Faced od Resibo - naturalne oczyszczenie w kremowej piance

    Premiera Fresh Faced od Resibo - naturalne oczyszczenie w kremowej piance

    Resibo, polska marka naturalnych i wegańskich kosmetyków, stworzyła alternatywę dla ich kultowego żelu do mycia twarzy. Fresh Faced, aksamitna pianka oczyszczająca, to połączenie składników łagodnie i skutecznie myjących z nawilżającymi i antyoksydacyjnymi. Zawiera m.in. ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej, który działa łagodząco i wygładzająco. Do tego ma niesamowicie przyjemną, kremową konsystencję!

    materiały reklamowe
  • "Gabinety z Różową Wstążką" znów ruszają do akcji!

    "Gabinety z Różową Wstążką" znów ruszają do akcji!

    15 października rozpocznie się 14. edycja akcji Avon "Gabinety z Różową Wstążką", prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiety z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki'' Warszawa-Centrum.

    Materiał reklamowy
  • "Karolina i Klara. Medalion czasu". Pierwszy polski herstoryczny komiks dla dzieci [PREMIERA]
  • Bezpieczny powrót do szkoły, czyli lekcje higieny z Lysolem w ramach kampanii społecznej "ZASPREJUJ ZARAZKI"

    Bezpieczny powrót do szkoły, czyli lekcje higieny z Lysolem w ramach kampanii społecznej "ZASPREJUJ ZARAZKI"

    W trosce o bezpieczny powrót uczniów i nauczycieli do szkół marka Lysol oraz Fundacja Zwolnieni z Teorii zainicjowały akcję społeczną pod tytułem "Zasprejuj zarazki". W jej ramach do 500 szkół w całej Polsce trafi zapas aerozoli do dezynfekcji powierzchni, które będą do dyspozycji uczniów przed każdą lekcją. Celem akcji jest edukacja oraz zapewnienie młodzieży i nauczycielom poczucia bezpieczeństwa w stale obecnej sytuacji pandemicznej oraz pomoc w uniknięciu kolejnego lockdownu za sprawą wzajemnej troski o zdrowie.

    Materiał reklamowy
  • ODKRYJ TO, CO NIESPODZIEWANE Z LIMITOWANĄ EDYCJĄ RITUALS COSMETICS - SERENDIPITY

    ODKRYJ TO, CO NIESPODZIEWANE Z LIMITOWANĄ EDYCJĄ RITUALS COSMETICS - SERENDIPITY

    Pozwól rozpieszczać się ekscytacją niespodziewanej rozkoszy i oddaj się rozgrzewającej duszę energii płynącej z nowej, limitowanej edycji Rituals - Serendipity. Stworzona, by koić duszę błogością prawdziwego szczęścia, Serendipity to hołd dla myśli mówiącej o tym, że radość jest największa, kiedy najmniej jej oczekujesz. Otwórz się na niespodziewane i pozwól szczęściu ogarnąć Twoje serce.

    materiał reklamowy
  • Szybkie suszenie bez uszkodzeń termicznych. Jeszcze zdrowsze i piękniejsze włosy

    Szybkie suszenie bez uszkodzeń termicznych. Jeszcze zdrowsze i piękniejsze włosy

    Suszenie to zabieg, który wiele kobiet wykonuje nawet codziennie, ale niewiele uważa go za element pielęgnacji. Włosy nie lubią wysokich temperatur - przegrzewają się, przesuszają, tracą blask, gładkość i sprężystość. Nie musi tak jednak być: można suszyć włosy często i szybko, ale bez uszkodzeń z nową suszarką Philips 5000.

    materiały reklamowe
  • Inside Out Project wraz z SEXED.PL w Pałacu Kultury i Nauki

    Inside Out Project wraz z SEXED.PL w Pałacu Kultury i Nauki

    Do 10. października można oglądać dach Sali Kongresowej oraz płytę główną PKiN, które zostały pokryte portretami Polek i Polaków, w ramach kampanii społecznej realizowanej przez Inside Out Project, artystę JR i Fundację SEXED.PL, w imię walki o dostęp do rzetelnej edukacji seksualnej. Wydźwięk kampanii to element codziennych działań Fundacji SEXED.PL.

    materiały reklamowe
  • Profesjonalna domowa pielęgnacja okiem dr Ivany Stanković i dr Aleksandry Jagielskiej

    Profesjonalna domowa pielęgnacja okiem dr Ivany Stanković i dr Aleksandry Jagielskiej

    W FOREO kochamy profesjonalną pielęgnację. Jest to jedna z najlepszych rzeczy, które możemy zrobić dla naszej skóry, aby właściwie zadbać o nią nawet w domowych warunkach. Jednak w gąszczu składników aktywnych, sposobów mycia twarzy i nowinek urodowych, z czasem mogą pojawić się wątpliwości i pytania: czy nasza rutyna jest właściwa, jak troszczyć się o naszą cerę oraz czy wybieramy odpowiednie kroki pielęgnacyjne? O odpowiedź na te często zadawane pytania i podzielenie się swoimi pielęgnacyjnymi trikami poprosiliśmy uwielbiane przez Polki i media dermatolożki z wieloletnim doświadczeniem - dr Ivanę Stanković z kliniki DERMEA oraz dr Aleksandrę Jagielską z kliniki STHETIC.

    materiały reklamowe
  • EAU THERMALE AVENE PRZEJMUJE KONTROLĘ NAD SKÓRĄ NADWRAŻLIWĄ

    EAU THERMALE AVENE PRZEJMUJE KONTROLĘ NAD SKÓRĄ NADWRAŻLIWĄ

    Skóra reaktywna jest bardzo wrażliwa na wiele czynników - zarówno zewnętrznych, jak i tych wewnętrznych. Codzienna pielęgnacja osób mających taki typ skóry to nie lada wyzwanie, ponieważ mogą ją podrażnić nie tylko kosmetyki czy nieodpowiednia pielęgnacja, ale nawet woda! Problemem może być niewłaściwa dieta (np. ostre potrawy), zmiany temperatur, a także stres i emocje, które mogą sprzyjać zaczerwienieniom i utrzymującemu się rumieniowi. Wiele osób postrzega skórę reaktywną tylko przez pryzmat natury estetycznej, jednak warto pamiętać, że posiadanie skóry nadwrażliwej może pociągać za sobą skutki psychologiczne, gdyż objawy mogą znacznie utrudniać życie w różnych momentach codzienności.

    materiały reklamowe
  • Charlotte Tilbury Beauty już dostępna w Polsce na sephora.pl

    Charlotte Tilbury Beauty już dostępna w Polsce na sephora.pl

    Po udanym debiucie marki Charlotte Tilbury Beauty we Włoszech, Francji i Singapurze, twórczyni marki, słynna makijażystka gwiazd - Charlotte Tilbury - ogłosiła nawiązanie współpracy z siecią perfumerii Sephora w Polsce. Autorska linia kosmetyków Charlotte do makijażu i pielęgnacji, już od 28.09. dostępna jest na sephora.pl. Marka Charlotte Tilbury Beauty obecna jest już w sieci perfumerii Sephora w Niemczech, Ameryce Północnej, Hiszpanii, Francji oraz Singapurze. Polska jest kolejnym krajem, do którego zawitała wyczekiwana przez swoich fanów, marka.

    materiały reklamowe
  • Zestawiaj, przesuwaj i twórz dzięki meblom modułowym

    Zestawiaj, przesuwaj i twórz dzięki meblom modułowym

    Jeśli chcemy zmienić wnętrze naszego mieszkania lub domu, sięgamy najczęściej po artykuły dekoracyjne. Wymiana mebli kojarzy nam się z długotrwałym procesem, w trakcie którego tracimy nasz czas oraz pieniądze. Dzięki wielofunkcyjnym meblom modułowym metamorfoza przestrzeni stanie się tylko przyjemnością. Z łatwością wprowadzimy nowe pomysły aranżacyjne, ciesząc się z tej inwestycji przez lata.

    materiały reklamowe
  • BRODKA X RESERVED

    BRODKA X RESERVED

    Odważna, wręcz zuchwała, jednocześnie jednak łatwa do noszenia - limitowana kolekcja BRODKA x RESERVED to brawurowe połączenie dwóch, wydawałoby się, przeciwstawnych stylów: ekstrawagancji i casualu. "Nie narzucaliśmy sobie ograniczeń", przyznają jej twórcy, co widać po rozmachu, z jakim podeszli do krojów, autorskich nadruków lub wyboru tkanin, wśród których wyróżniają się takie naturalne materiały jak alpaka, wełna, jedwab, bawełna organiczna oraz przyjazne środowisku naia i LENZING ECOVERO.

    materiały reklamowe
  • Mleko prosto od. owcy. Dietetyk o zaletach nabiału owczego

    Mleko prosto od. owcy. Dietetyk o zaletach nabiału owczego

    Co łączy grecką fetę, włoski ser Pecorino i podhalańskie sery od bacy? Wszystkie wytwarzane są z mleka owczego. Dlaczego warto wzbogacić dietę o nabiał owczy, wyjaśnia Anna Radowicka, dietetyczka i ekspertka lokalnyrolnik.pl - wirtualnego Targu, na którym można kupić produkty od lokalnych wytwórców, w tym właśnie owczy nabiał.

    materiały reklamowe
  • Powakacyjny powrót do rzeczywistości. Suplementacja dla mózgu

    Powakacyjny powrót do rzeczywistości. Suplementacja dla mózgu

    Za nami już połowa września i sezon urlopowy dobiega końca. Dla wielu z nas jest to powrót do szkół, biur i na uczelnie. Jednym słowem - czas wytężonej pracy umysłowej. Jak z wakacyjnych szaleństw płynnie wejść w jesienne obowiązki, nie odczuwając jednocześnie "przesilenia powakacyjnego"?

    materiały reklamowe
  • Zadbaj o swoje ciało i włosy podczas kąpieli. NOWOŚCI od marki Jantar

    Zadbaj o swoje ciało i włosy podczas kąpieli. NOWOŚCI od marki Jantar

    Poszukujesz kosmetyków, które poza aromatycznym zapachem i właściwościami myjącymi posiadają również cechy pielęgnacyjne? Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów marka Jantar opracowała nowe produkty z ekstraktem z bursztynu, dzięki którym nie tylko poczujesz odrobinę luksusu i relaksu na swoim zmęczonym ciele, ale również odpowiednio zadbasz o swoje włosy. Już teraz w portfolio marki znajdziemy Odprężającą pianę do kąpieli, zapewniającą zasłużony odpoczynek w wannie oraz Szampon chelatujący 5w1, który pomaga zniwelować skutki stosowania twardej wody. Pozwól się rozpieszczać.

    materiały reklamowe