Materia³y PR

  • Dbaj o siebie naturalnie! Herbatki Herbapolu - dla wsparcia organizmu

    Dbaj o siebie naturalnie! Herbatki Herbapolu - dla wsparcia organizmu

    Czy w dzisiejszych czasach dbanie o siebie jest proste? Z jednej strony - mamy du¿o wiêksz± ¶wiadomo¶æ, co mo¿emy i co powinni¶my robiæ, by zachowaæ dobre samopoczucie i kondycjê. Z drugiej strony - wspó³czesny tryb ¿ycia mo¿e skutecznie utrudniaæ nam realizacjê tych zamierzeñ. Stres i nadmiar obowi±zków wywieraj± negatywny wp³yw na efektywny relaks i odbijaj± siê na jako¶ci snu, niezdrowe przek±ski i jedzenie "w biegu" przyczyniaj± siê do nieprawid³owej pracy uk³adu trawiennego, a w po³±czeniu z siedz±cym trybem ¿ycia sprzyjaj± nadprogramowym kilogramom. Na szczê¶cie z pomoc± przychodzi natura, obfituj±ca w sk³adniki, które mog± wspieraæ nasz organizm w prawid³owym funkcjonowaniu. Mo¿na je znale¼æ w herbatkach Herbapolu - funkcjonalnych, a tak¿e w linii Zio³a ze smakiem. W szerokim asortymencie wariantów, ³atwo wybraæ ten, który bêdzie odpowiedzi± na nasze indywidualne potrzeby.

    Materia³ Promocyjny Public Relations
  • Akcja regeneracja: Od¿ywianie i odbudowa skóry na zimê z mark± Sesderma

    Akcja regeneracja: Od¿ywianie i odbudowa skóry na zimê z mark± Sesderma

    Listening to your skin... Tym has³em marka Sesderma zachêca do ws³uchania siê w potrzeby swojej skóry. Masz wra¿enie, ¿e z dnia na dzieñ jest coraz bardziej szorstka, ma ziemisty odcieñ, a zmarszczki wydaj± siê bardziej widoczne? A mo¿e jest przesuszona i odczuwaæ nieprzyjemne uczucie ¶ci±gniêcia? W ten sposób twoja skóra próbuje ci powiedzieæ, ¿e czas najwy¿szy przej¶æ w tryb... zimowej pielêgnacji.

    materia³y reklamowe
  • Tesla w¶ród szczoteczek do twarzy, czyli nowo¶æ od FOREO

    Tesla w¶ród szczoteczek do twarzy, czyli nowo¶æ od FOREO

    Oczyszczanie twarzy to dla wielu z nas czynno¶æ tak prozaiczna, jak dbanie o zêby. Czêsto myjemy jednak skórê zbyt krótko, nie domywaj±c resztek makija¿u czy sebum. W przypadku higieny jamy ustnej game-changerem od kilku lat sta³y siê szczoteczki soniczne, które nie tylko u³atwiaj± ca³y proces, ale te¿ docieraj± w zakamarki, którym nie s± w stanie podo³aæ szczoteczki manualne. Podobne rozwi±zanie dostêpne jest dla skóry twarzy. Szczoteczki soniczne do twarzy szturmem podbi³y rynek kilka lat temu, a w procesie ich ewolucji obecnie do wyboru mamy przeró¿ne, naszpikowane najnowszymi technologiami opcje. W tym najbardziej zaawansowan± na rynku nowo¶æ od FOREO Sweden - LUNÊ 4 plus. Teslê w¶ród produktów beauty.

    Materia³ Promocyjny Public Relations
  • Oreo prezentuje limitowan± edycjê ciastek przygotowan± we wspó³pracy z Xboxem
  • Nowo¶æ Sephora Collection. 5 minipalet Color Shifter
  • 3 kroki pielêgnacji dziecka dla ¶wie¿o upieczonych rodziców (i nie tylko)

    3 kroki pielêgnacji dziecka dla ¶wie¿o upieczonych rodziców (i nie tylko)

    Pielêgnacja malucha mo¿e wydawaæ siê wyzwaniem, zw³aszcza dla pocz±tkuj±cych rodziców. Jakie kosmetyki i jaka ich ilo¶æ jest niezbêdna, na co zwracaæ uwagê czytaj±c sk³ady, jakie konsystencje wybieraæ? Z pomoc± w odpowiedzi na wszystkie pytania przychodzi marka MomMe, która ma w swoim portfolio produkty idealne dla najm³odszych oraz ca³ej rodziny.

    materia³ reklamowy
  • Lidl Polska przekazuje ponad 4 mln z³ na cel 31. Fina³u WO¦P - przez 14 lat sieæ przekaza³a Fundacji kwotê 43 mln z³
  • Wy¶cig o zwyciêstwo trwa! Ju¿ w niedzielê 31. Fina³ WO¦P
  • NUXE przedstawia ultraskuteczny duet przeciwstarzeniowy. Jego dzia³anie to ca³kowita przemiana skóry w zaledwie 60 sekund*!

    NUXE przedstawia ultraskuteczny duet przeciwstarzeniowy. Jego dzia³anie to ca³kowita przemiana skóry w zaledwie 60 sekund*!

    Aplikacja tych dwóch produktów zajmuje tylko minutê. Najpierw skóra jest wyg³adzona, wype³niona i roz¶wietlona dziêki Super Serum [10]. Nastêpnie krem z gamy Merveillance LIFT zapewnia jej natychmiastowy efekt liftingu i napiêcia. Naturalne dbanie o piêkno nie musi byæ skomplikowane. Wystarcz± dwa kroki i dwa produkty! *czas potrzebny do aplikacji dwóch produktów

    Materia³ reklamowy
  • B±d¼ sob± z kaw± Subway - premiera sezonowych smaków na 2023 rok i pierwszej nowo¶ci - Latte Czekoladowa Pomarañcza

    B±d¼ sob± z kaw± Subway - premiera sezonowych smaków na 2023 rok i pierwszej nowo¶ci - Latte Czekoladowa Pomarañcza

    Kawa to napój znany na ca³ym ¶wiecie. Jej fanów mo¿na by liczyæ w milionach, a sposobów przyrz±dzania jest równie du¿o co samych jej wielbicieli. Jak mo¿na zauwa¿yæ po kawê siêgamy czêsto sugeruj±c siê swoim samopoczuciem albo tego w jaki nastrój chcemy siê wprawiæ. Wychodz±c naprzeciw potrzebom, Subway wprowadza sezonowe kawy smakowe, które s± kusz±c± propozycj± dla wszystkich mi³o¶ników aromatycznego trunku. Pocz±tek roku rozpoczynamy z pierwsz± now± kaw± w ofercie - Latte Czekoladowa Pomarañcza.

    materia³ reklamowy
  • COLD WAVES BY PORSCHE - ZAWODY SURFERSKIE NA ZIMOWYCH FALACH BA£TYKU

    COLD WAVES BY PORSCHE - ZAWODY SURFERSKIE NA ZIMOWYCH FALACH BA£TYKU

    Tej zimy W³adys³awowo na jeden dzieñ stanie siê ¶wiatow± stolic± cold water surfingu. Na jednym z najs³ynniejszych spotów surfingowych w Polsce, po³o¿onym u samej nasady Pó³wyspu Helskiego, odbêd± siê zawody Cold waves by Porsche. O zwyciêstwo powalcz± zawodnicy, których odwaga i pasja pozwoli im przekroczyæ w³asne granice i zanurzyæ siê w lodowatych wodach Ba³tyku.

    materia³ reklamowy
  • Nowa iNOA od L'Oréal Professionnel Paris. Wegañska i technologicznie zaawansowana koloryzacja, która zadba o w³osy

    Nowa iNOA od L'Oréal Professionnel Paris. Wegañska i technologicznie zaawansowana koloryzacja, która zadba o w³osy

    Na decyzjê o poddaniu swoich w³osów zabiegowi koloryzacji sk³ada siê wiele aspektów. Zale¿y nam tu na tym, by kolor, na który siê zdecydujemy, by³ zgodny z wyobra¿eniami i utrzyma³ siê jak najd³u¿ej. Chcemy te¿, by zabieg ten w ¿aden sposób nie wp³yn±³ na kondycjê naszych pasm. Mo¿emy te¿ martwiæ siê o aspekty ekologiczne. Na wszystkie te kwestie odpowiada nowa ods³ona profesjonalnej koloryzacji iNOA od L'Oréal Professionnel Paris, która oferuje równe pokrycie do 100% siwych w³osów, d³ugotrwa³y i l¶ni±cy kolor, a ponadto jej formu³a jest wegañska, a opakowanie ekologiczne!

    materia³ reklamowy
  • Ewa Kasprzyk, Maria Sadowska, Dorota Williams, Lidia Popiel, Adrianna Palka po³±czy³y si³y w jednej kobiecej akcji

    Ewa Kasprzyk, Maria Sadowska, Dorota Williams, Lidia Popiel, Adrianna Palka po³±czy³y si³y w jednej kobiecej akcji

    Ambasadorki akcji to kobiety inspiruj±ce, spe³nione, akceptuj±ce siebie, których g³os ma przekonaæ, ¿e lubienie siebie ma moc. A selflove to najlepszy przyk³ad pozytywnego egoizmu. Szczególnie dzi¶ kiedy jest taki kult m³odo¶ci, kiedy nieograniczony dostêp do aplikacji zmieniaj±cych wygl±d ma negatywny wp³yw na postrzeganie siebie, nic tak nie pomaga jak zrozumienie, ze ca³e piêkno jest w cz³owieku. Zadbany wygl±d, zdrowa i promienna skóra to wspania³e dope³nienie i warto o to dbaæ, ale nie mo¿e byæ to istot± i sensem ¿ycia.

    Materia³ reklamowy
  • MUST HAVE BY HIBOU

    MUST HAVE BY HIBOU

    Ponadczasowy minimalizm w po³±czeniu z jako¶ci± u¿ywanych materia³ów i dba³o¶ci± o szczegó³y, jak kolor, krój oraz wykoñczenie nierozerwalnie przywodzi na my¶l markê Hibou. Poznaj wiêc modele, które dziêki swojej niewymuszonej prostocie sta³y siê prawdziwymi bestsellerami i skrad³y serce niejednej mi³o¶niczce basików.

    materia³ reklamowy
  • Emily Ratajkowski twarz± nowej kampanii Viktor & Rolf FLOWERBOMB
  • Maison Margiela Fragrances Prezentuje 'On A Date'
  • 5 wyj±tkowych trendów kosmetycznych, które bêd± nam towarzyszyæ w 2023 roku

    5 wyj±tkowych trendów kosmetycznych, które bêd± nam towarzyszyæ w 2023 roku

    Co roku kluczowe osoby z bran¿y beauty oraz wiod±ce tytu³y z tego obszaru prognozuj±, jakie kosmetyki, sk³adniki i zabiegi bêd± królowa³y w nadchodz±cym roku. Warto siê tym trendom przygl±daæ, analizowaæ i staraæ siê wyci±gn±æ z nich to, co najlepsze i najbardziej dopasowane do w³asnych potrzeb.

    materia³ reklamowy
  • 'Zakopane! Zakopane!' - ju¿ od 20 stycznia w DESA Unicum ogl±daæ mo¿na jedn± z najbardziej wyczekiwanych wystaw sezonu
  • L'Oréal Professionnel Paris x Gjosa / Water Saver - urz±dzenie pozwalaj±ce oszczêdziæ do 69% wody w salonie fryzjerskim
  • Sekret piêknej skóry, zdrowego cia³a i równowagi ducha. Poznaj podej¶cie do holistycznej pielêgnacji z Phlov

    Sekret piêknej skóry, zdrowego cia³a i równowagi ducha. Poznaj podej¶cie do holistycznej pielêgnacji z Phlov

    Obecnie coraz czê¶ciej s³yszymy o holistycznym podej¶ciu, które zak³ada zdrowszy tryb ¿ycia oraz odbudowê równowagi naszego organizmu. W pêdzie zabieganych dni czasem ³atwo nam zapomnieæ, ¿e powinni¶my po¶wiêciæ w³a¶nie sobie nieco wiêcej uwagi, dlatego podpowiemy, jak wprowadziæ w ¿ycie zasady pielêgnacji holistycznej z Phlov by Anna Lewandowska.

    materia³ reklamowy