Kobieta Współczesna według PUCCINI. Nowa kolekcja Fashion na sezon wiosna-lato 2018

Łączy w sobie siłę i delikatność, jest modna i niezależna, ale też wygodna i aktywna. Jaki jest portret Kobiety Współczesnej? Bo to właśnie ona jest inspiracją projektantów marki PUCCINI. I to dla niej stworzyli oni nową kolekcję torebek Fashion, które towarzyszą kobiecie według hasła marki "Gdziekolwiek Jesteś".

Kobieta Współczesna według PUCCINI łączy się w sobie siłę i delikatność. Elegancka torebka towarzyszy jej w ciągu dnia w pracy, podczas ważnych spotkań. Dotrzymuje jej kroku w drodze do zamierzonego celu. Opiekuje się potrzebnymi i wartościowymi dla niej przedmiotami, daje także motywację do działania.

Z drugiej strony Kobieta Współczesna według PUCCINI jest modna i niezależna. Ma świadomość, że w modzie rządzą detale. Torebka stawia kropkę nad "i" w jej stylizacji. Zakłada prosty t-shirt i jeansy, a całość zdobi małą listonoszką w pastelowym kolorze ze złotymi obiciami. Świadomość trendów daje jej poczucie niezależności i pewności siebie.

Ale Kobieta Współczesna według PUCCINI lubi też wygodę i jest aktywna. Zależy jej na tym, aby torebka była pojemna i funkcjonalna. Musi ona pomieścić dużo niezbędnych przedmiotów, w tym zabawkę dziecka czy strój na trening. Kobieta Współczesna nie rozstaje się z shopperką. Towarzyszy jej ona od rana do wieczora, gdziekolwiek jest.

"Gdziekolwiek Jesteś"

To właśnie hasło marki najlepiej oddaje portret Kobiety Współczesnej. - W zawrotnym tempie życia kobiecie zawsze towarzyszy jej torebka. Rzadko która wychodzi z domu bez tego niezbędnego akcesorium. Dlatego PUCCINI projektuje modele tak różnorodne. By pasowały do każdego portretu płci piękniej - mówią Izabela i Mirosław Kozina, właściciele marki PUCCINI.

W nowej kolekcji Fashion na sezon wiosna-lato 2018 znajdziemy klasyczne torebki przełamane ozdobnymi chusteczkami lub sznurkiem zamiast klasycznego paska. Dzięki temu typowo miejskie modele zyskały świeży i letni wygląd. Listonoszki zdobią natomiast złote lub srebrne obicia. Z kolei shoppery występują w pastelowych kolorach, w których dominują odcienie różowego i niebieskiego. Kolekcję torebek wzbogacają małe i eleganckie plecaki.

Produkty marki PUCCINI z kolekcji Fashion zostały wyprodukowane ze starannie wyselekcjonowanych skór ekologicznych. Wyróżniają się jakością i perfekcją wykonania. - Dbamy o każdy detal. Zanim nasza Klientka otrzyma torebkę, muszę osobiście sprawdzić jej prototyp. Jestem właścicielką marki, ale też kobietą. Chcę przekazać Klientce produkt wyjątkowy. Bo wiem, że będzie jej towarzyszył w każdej chwili, gdziekolwiek się znajdzie - mówi Izabela Kozina.

O swoje produkty Izabela i Mirosław Kozina dbają od początków marki PUCCINI, czyli od 1996 roku. I choć dzisiaj jest to znana i nowoczesna firma, to dla nich ciągle pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, w którym doglądają każdego detalu. Doświadczenie, liczne podróże oraz obserwowanie panujących na świecie trendów sprawiają, że oddają w ręce Klientów wyłącznie dobrej jakości, funkcjonalne i eleganckie wyroby. 

***

PUCCINI to postała w 1996 roku marka walizek i galanterii skórzanej, której właścicielami są Izabela i Mirosław Kozina. Produkty powstają w oparciu o doświadczenia zdobyte podczas licznych podróży oraz obserwację panujących na świecie trendów. To sprawia, że marka oddaje w ręce Klientów wyłącznie funkcjonalne i eleganckie wyroby. Najlepsze wzornictwo, wysmakowany styl i perfekcja wykonania sprawiają, że już od ponad dwudziestu lat produkty PUCCINI doceniane są przez miliony Klientów. #PUCCINIgdziekolwiekjesteś http://www.puccini.pl

Weź udział w dyskusji:
Kobieta Współczesna według PUCCINI. Nowa kolekcja Fashion na sezon wiosna-lato 2018
Aby skomentować ten i inne artykuły zapraszamy na forum.gazeta.pl