Kanada ma nie tylko wspaniałego premiera! To tutaj mieszka najbardziej seksowny Święty Mikołaj

Kanadyjski Święty Mikołaj to elegant - czerwony płaszcz może i ma, ale prędzej od Hugo Bossa niż uszyty przez Panią Mikołajową. Ma siwą brodę i włosy, ale brzucha pozbył się dawno temu na siłowni. Podróżuje z klasą (pod maską ma duuużo reniferów) i robi sobie zdjęcia w szczytnym celu. Można mu usiąść na kolanach i pogadać o grzecznym zachowaniu w jednym z centrów handlowych w Toronto.

Kobieca strona Gazeta.pl - Polub nas!

Wpadaj przez komin!

Fashion Santa - bo tak określane jest kanadyjskie sklepowe wcielenie Świętego Mikołaja - to pomysł speców z centrum handlowego Yorkdale na reklamę i wsparcie chorych dzieci. Po raz kolejny Paul Mason (przystojny 51-latek w roli Świętego Mikołaja) spędzi jedenaście dni pod sklepową choinką, gdzie będzie pozował do zdjęć.

Sądząc po reakcji w sieci chętniej w kadrze ze Świętym pojawią się ich mamy: "Synku pobaw się w sklepie Lego, a mamusia zaraz wróci" - to jeden z postów wrzuconych wraz ze zdjęciem Mikołaja do sieci przez zainteresowaną spotkaniem kobietę.

Fashion Santa Fot. Materiały Yorkdale

Ho ho ho!

O co w tym wszystkim chodzi? Nie łudźmy się - o reklamę i zwabienie do torontońskiego centrum handlowego tłumów klientów. To także pomysł na skuteczną i wyróżniającą się w zalewie słodko-wzruszającej reklamy formę promocji oraz przy okazji sposób na wsparcie fundacji działającej na rzecz chorych dzieci.

Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie z modnym Mikołajem, oznaczy je #YorkdaleFashionSanta i wrzuci do mediów społecznościowych sprawi, że Yorkdale przekaże dolara kanadyjskiego fundacji SickKids wspierającej leczenie dzieci. Przyznacie, że sprytny pomysł.

 

Fashion Santa

Fot. Screen Facebook.com/#YorkdaleFashionSanta

 

Siwy lis

Modnemu Świętemu Mikołajowi bliżej do "drwaloseksualnego" hipstera niż jowialnego brzuchatego Świętego z dzwonkiem w jednej i worem w drugiej dłoni. To oczywiście zarzut osób zniesmaczonych nowym wcieleniem ikony Bożego Narodzenia.

Fashion Santa Fot. Materiały prasowe Yorkdale

Wcielający się w rolę "Fashion Santa" Paul Mason jest w swojej ojczyźnie znany - w 2014 roku trafił na listę "Najlepiej ubranych osób w Toronto" zdobił strony magazynów "GQ" i "Fashion", był twarzą reklam Dolce & Gabbana oraz Hugo Boss, GAP i Donna Karan - od 26 lat pozuje i spaceruje po wybiegach.

Model Paul Mason - Fashion Santa Zanim Mason został "Mikołajem". Fot. Screen Paul Mason Management

Mikołajową brodę Mason zapuścił po śmierci swojej matki. Dzięki tej zmianie jego kariera nabrała tempa, a nowe oferty okazały się o niebo ciekawsze od dotychczasowych.

Fajny pomysł, czy zamach na tradycję? Jak sądzicie?

Więcej o: