Odbywa się w scenerii kuchennej. Mężczyzna wkłada brudne naczynia do zmywarki. W trakcie wykonywania tej czynności w kuchni pojawia się kobieta, która niezadowolona ze sposobu, w jaki jej partner załadowuje maszynę, zaczyna poprawiać ułożenie brudnych talerzy i garnków. Ta pozycja nosi nazwę "Pozycji na zmywarkę".
Rysunki i cytowane fragmenty pochodzą z książki Simona Richa i Farley Katz "The Married Kama Sutra. The World's Least Erotic Sex Manual" wydanej przez Little, Brown and Company.
Mężczyzna leży na kanapie opierając skrzyżowane nogi na stoliku oddzielającym sofę od telewizora. W jednej dłoni dzierży pilota, w drugiej puszkę z napojem. W pokoju pojawia się kobieta, która zaczyna ostentacyjnie sprzątać w okolicy męskich stóp. Ta pozycja nosi nazwę "Poszturchującej", a ma na celu zmobilizowanie partnera do współudziału w rytuale oczyszczenia (mieszkania).
Małżonkowie znajdują się na dwóch krańcach kanapy, a każde pogrążone jest w lekturze swojego ulubionego periodyku tudzież powieści. W pewnym momencie mężczyzna unosi powoli pośladki i pozwala aby spomiędzy nich wydobyły się gazy. Ta czynność nie skutkuje późniejszym zmieszaniem ani przeprosinami, a pozycja ta nosi nazwę "Zmiana standardów".
Kiedy mężczyzna opuszcza na pewien czas dom, aby wspólnie ze znajomymi płci męskiej oddać się sportowym emocjom, kobieta podczas jego nieobecności zanurza się w wannie pełnej gorącej wody i aromatycznych olejków. Równocześnie sączy wino, które pochodzi z przyniesionego ze sklepu kartonu. Taka pozycja to "Błogostan".
W tej pozycji, do jej odtworzenia, oprócz męża i żony potrzebny jest także przenośny komputer. Mężczyzna w odosobnionym miejscu w mieszkaniu oddaje się oglądaniu na laptopie profilu na Facebooku swojej dawnej dziewczyny. Kiedy nagle w pokoju pojawia się żona, mąż natychmiast zamyka komputer. Ta pozycja nosi nazwę "Mało brakowało".
Kiedy ledwie raczkujące potomstwo małżonków ląduje na noc w domu swoich dziadków, partnerzy snują plany na spędzenie wolnego czasu. O 19.30 wspólnie podają sobie tabletki nasenne i zamiast balować na mieście lub spędzać czas w miłosnym uścisku, snują się po domu w "Tańcu zombie", by wreszcie zasnąć w ubraniach na kanapie przed telewizorem.
Pozycja, w której żona stara się zaciągnąć małżonka do centrum handlowego, by jej partner uzupełnił i wymienił zużyte części garderoby na nowe. On się wzbrania i staje okoniem, ona bierze go sposobem, a nawet siłą. Ta pozycja nosi nazwę "Uparty jak osioł".
Kiedy kobieta potrzebuje pomocy przy przesuwaniu ciężkich mebli, i zamiast poprosić o wsparcie męża, zatrudnia w tym celu przystojnego nastolatka z sąsiedztwa. Rozgrzany młodzieniec zdejmuje koszulkę i pręży muskuły. W tym czasie kobieta patrzy na niego z podziwem. Scenie przygląda się mąż z wyrazem twarzy, który jest równocześnie nazwą tego układu, czyli "Na rannego hipopotama".
Małżonkowie spędzają czas w czworokącie - wspólnie z inną związaną węzłem małżeńskim parą. Znajomi kłócą się publicznie, utwierdzając męża i żonę, że ich problemy, chociaż także obecne w codziennym życiu, są jednak niczym w porównaniu z kłopotami w raju przyjaciół. Mąż i żona podają sobie ręce pod stołem, ściskają je patrząc sobie porozumiewawczo w oczy. Ta pozycja nosi nazwę "Perwersyjni zakochani".
W tej pozycji mężczyzna całuje delikatnie kark żony, a ona zaczyna rozpinać górę od jego piżamy, mierzwiąc jego włosy na klatce piersiowej. W tym momencie pojawia się dziecko pary z misiem w ramionach, tłumacząc, że się boi/jest mu smutno/chce do mamusi. Taka pozycja nazywa się "Zerwanym połączeniem".
Rysunki i cytowane fragmenty pochodzą z książki Simona Richa i Farley Katz "The Married Kama Sutra. The World's Least Erotic Sex Manual" wydanej przez Little, Brown and Company.