W sierpniu ukazała się kolekcja zaprojektowana przez piosenkarkę nazwana "Material Girl". Madonna utrzymuje, że wszystkie ubrania stworzone były całkowicie przez jej córkę Lourdes, ale wydaje się, że mama 15-latki była jednak mocno zaangażowana w proces twórczy. Kolekcja przeznaczona dla dziewczyn w wieku 13-25 lat ukazała się w amerykańskim domu handlowym Macy's i sprzedaje się jak świeże bułeczki. Madonna szykuje się teraz do zaprojektowania ubrań również dla dorosłych kobiet.
Aktorka została poproszona o zaprojektowanie kolekcji dla domu mody Ungaro dwa lata temu. Kolekcje charakteryzował motyw serc, np. naklejonych na wysokości biustu. Sam Emanuel Ungaro, który już jakiś czas wcześniej sprzedał swoje udziały i nie jest zaangażowany w tworzenie marki, był wściekły, ale nie mógł nic z tym zrobić. Kolekcja okazała się być kompletną katastrofą.
Newsweek przewiduje, że bliźniaczki staną się niedługą kolejnymi amerykańskimi miliarderami. Poza zajmowaniem się aktorstwem, produkcją i pisarstwem, siostry traktowane są jako ekspertki w dziedzinie mody. Mają własny dom mody The Row, oraz markę bardziej dostępną cenowo Olsenboy. Zostały uznane przez Radę Amerykańskich Projektantów Mody za najlepszy debiut w dziedzinie projektowania odzieży damskiej ostatniego roku, a The Row nosi sama Michelle Obama.
Była członkini zespołu Spice Girls starała się sprawdzić w wielu rolach, ale największy sukces odnosi jako projektantka. Zadebiutowała już w 2008 roku, a jej kolekcja zebrała dobre recenzje. Dopiero jednak po ostatnim pokazie w Nowym Jorku zaskoczyła wszystkich prostymi, acz pełnymi kunsztu krojami i tym samym jej nazwisko na stałe wpisało się w świat luksusowych marek odzieżowych.
Piosenkarka, która stała się aktorką, która zajęła się projektowaniem chyba znalazła dla siebie w końcu powołanie. Wartość jej firmy odzieżowej szacowana jest na miliard dolarów! Simpson, której tabloidy nie szczędzą odkąd przybrała na wadze, twierdzi, że nie bycie wychudzoną celebrytką powoduje, że jej klientkom łatwiej jest się z nią utożsamiać, co wzmacnia pozycję jej marki.