Wiadomości o zarobkach modelek w świetle ostatnich informacji, które trafiły do prasy, wydają się być mocno przesadzone. Nowa twarz modelingu Hailey Hasbrook na swoim blogu opisała kilka dni spędzonych na przymierzaniu ubrań przed pokazem Marca Jacobsa. Modelki zapraszane na przymiarki pomagają projektantom w ostatnich poprawkach i w zestawieniu stylizacji. 17-letnia Hailey pracowała z Jacobsem przez trzy dni, spędzając w jego studiu prawie całe noce. Po skończonej pracy nie dostała wynagrodzenia. W zamian mogła wybrać ubrania - torebkę, sukienkę, kurtkę i buty z najnowszej kolekcji. Marc Jacobs podkręcił jeszcze atmosferę, pisząc, że pracujące z nim modelki zamiast pieniędzy dostają ubrania i jeśli nie chcą pójść na taki układ, to nikt ich nie zmusza. Hailey także starała się uspokoić sytuację zapewniając, że podczas pracy nie brakowało chwil na odpoczynek i jedzenie.
Słynna galanteryjna francuska firma Hermès wypuściła cztery mintorebki zaprojektowane przez swojego naczelnego designera Pierre'a Hardy'ego. Przypominają bardziej bransoletki z wartością dodaną, czyli małym etui, którym nie zmieści się wiele. Torebeczki są zrobione ze skóry krokodyla, wysadzane brylantami i mają uchwyt wykonany z różowego złota. Posiadanie jednej z czterech torebek wiąże się z kosztami blisko dwóch milionów dolarów. Kiedy dziennikarze zapytali prezesa Hermèsa, Patricka Thomasa, czy pomysł stworzenia takich precjozów nie jest zwariowany, ten odpowiedział ze śmiechem, że w Hermèsie pracują szaleni ludzie, a doświadczenie nauczyło go, że im bardziej ekstrawagancki i drogi przedmiot, tym większe jest nim zainteresowanie. (Torebka ze zdjęcia nie jest tą opisywaną).
Tina Turner w wersji scenicznej chętnie pokazywała zgrabne nogi, umięśnione ramiona i jędrny biust. W sukience uszytej z frędzli prezentowała się znakomicie także w teledyskach. Magazyn V złożył ukłon w stronę słynnej piosenkarki i ubrał modelkę w stroje nawiązujące stylem do estradowego looku gwiazdy. W roli modelki wystąpił nie kto inny, tylko 41-letnia Naomi Campbell, która nie dość, że świetnie wygląda, to jeszcze przypomina na zdjęciach piosenkarkę.
Dom mody Christian Dior postanowił nadgonić w kwestiach technologicznych i społecznościowych. W związku z tym stworzyli Dior Mag, internetowy magazyn, który docelowo ma codziennie publikować informacje. W normalnej rzeczywistości takie działanie można nazwać prowadzeniem bloga albo reklamą, ale nie w przypadku firmy Dior. Do prowadzenia magazynu został zatrudniony naczelny. Inna osoba zajmuje się publikowaniem treści na Twitterze.
Daphne Guinness - ekscentryczna milionerka i prawdziwa miłośniczka mody haute couture wystawi 27 czerwca 2012 roku 100 sztuk odzieży ze swojej bogatej kolekcji na aukcję. Ubrania z metkami m.in. Alexander McQueen, Chanel i Balenciaga sprzeda dom aukcyjny Christie's. Aukcję poprzedzi wystawa przeznaczonych na sprzedaż ubrań. Środki uzyskane z aukcji zasilą fundację im. Isabelli Blow, która wspiera młodych artystów i projektantów.
Natalia Vodianova - modelka, mama i filantropka wzięła udział w paryskim pół maratonie. Po pokazie Givenchy przebrała się w strój sportowy (na ulicy!) i ruszyła z kopyta. Co prawda w wywiadzie przyznała, że nie trenowała od kilku miesięcy, ale dzięki ''okropnym napojom energetyzującym'' i wizji zasilenia konta swojej fundacji (wsparcie firmy Guerlain), dobiegła do mety. Fundacja Naked Heart, którą stworzyła modelka, zajmuje się budową placów zabaw dla dzieci w ojczyźnie Vodianovej, czyli Rosji.
Fotograf Terry Richardson zrobił zdjęcia reklamowe dla znanej obuwniczej marki Aldo. Jak zwykle w przypadku większości zdjęć, które wyszły spod jego ręki nie zabrakło licznych seksualnych odniesień - bananów, lodów itp. Kampanię wspiera także reklamówka z modelką zajadającą się lodem. Dzięki niej czujemy, że lato jest coraz bliżej!