Modne profesje

Facebook Manager, Bra-fitterka brzmią dziwnie? Radzimy się z nimi oswoić. W galerii przedstawiamy najmodniejsze, współczesne profesje.

Ambasador marki

Firmuje swoją osobą produkt. Wystarczy być znanym, pojawiać się w plotkarskich serwisach. Oczywiście wysokość kontraktów jest tajemnicą. Możemy jedynie domyślać się o ich lukratywności.

Ambasador Marki

Krzysztof Ibisz - ambasador szamponu przeciwłupieżowego, Joanna Brodzik - ambasadorka kremów przeciwzmarszczkowych. Najwięcej ambasadorek na swoim koncie ma marka L'oreal.

Facebook Manager

Powstają agencje kreatywne, które swoje działania koncentrują na Facebooku. Chcesz założyć dla swojej firmy fan page? Specjaliści zrobią to za ciebie. Opracują też strategię komunikacji z fanami, zadbają o wizerunek marki i wygenerują nowe aplikacje. Obsługa profilu to od 2 do 3 tys. zł miesięcznie.

Bra-fitterka

Przez odpowiedni dobór bielizny pomaga zmienić sylwetkę kobiety, polepsza jej samopoczucie. Swoją pracę traktuje jak misję, której celem jest uświadomienie jak największej ilości kobiet, że dobrze dobrany biustonosz potrafi zdziałać cuda. Brafitting robi dziś oszałamiającą karierę. Pojawia się na plakatach wiszących w witrynach sklepów z bielizną, w prasie kobiecej.

Stylistka paznokci

Okazało się, że oprócz ubrań stylizować można wiele innych rzeczy. Fryzjerzy szybko stali się stylistami fryzur, a manikiurzystki stylistkami paznokci.

Paparazzi

Kompromitujące zdjęcia znanych ludzi, to jego specjalność. Robi zdjęcia z ukrycia. Chce przyłapać zazwyczaj sławnych ludzi na czymś niecodziennym, bowiem ludzie, całe masy chcą oglądać swoich idoli w każdej sytuacji.

Fashionistka

To spolszczona wersja angielskiego słowa "fashionista". Oznacza osobę interesującą się modą, postrzegającą ją jako formę sztuki. Słowo to nie oznacza osoby, która kieruje się trendami obowiązującymi w danym sezonie, prawdziwe fashionistki zwykle wyprzedzają trendy, albo wręcz same je kreują. Małgorzata Kożuchowska uznawana jest za polską fashionistkę.

Konsultant

Konsultantów spotkamy obecnie niemal wszędzie - dzwoniąc na infolinię, kupując kosmetyki czy rozmawiając z przedstawicielem funduszy emerytalnych. Nierzadko słyszy się także o konsultantach feng shui, prezentowych lub ślubnych. Czy bezlik specjalności spowodował, iż aktualnie konsultantem może się nazwać praktycznie każdy?

Więcej o: