Schudnij z gwiazdami

Nie wiesz na którą dietę się zdecydować? Zgodną z grupą krwi, a może 1000 kalorii? Zobacz jak odchudza się Hollywood.

Kate Winslet

Kate stosuje dietę zgodną z grupą krwi. Zakłada ona, że niektóre pokarmy są wskazane dla osób z określoną grupą krwi, podczas gdy osobom o innej grupie szkodzą.

 

Chcesz schudnąć, ale cały dzień spędzasz za biurkiem? Pomogą ci nasi dietetycy. Sprawdź!

Gwyneth Paltrow

Stosuje dietę nowojorskiego dietetycznego guru dr Alejandro Junger. To przynajmniej siedmiodniowy detoks polegający na eliminacji produktów zawierających pestycydy. Wszystkie pokarmy przyjmuje się w płynnej postaci (soki z buraków, marchewki, porów, bez dodatku cukru), z wyjątkiem obiadu. Na główny posiłek dnia można zjeść kawałek chudego grillowanego mięsa z warzywami duszonymi na parze.

Halle Berry Halle Berry

Halle Berry

Aktorka jest na Diecie 5 Czynników. Opierają się na spożywaniu pięciu posiłków dziennie, zawierających pięć podstawowych składników: chude białko, węglowodany złożone, błonnik, "dobre" tłuszcze i niesłodzone napoje. Przykładem posiłku skomponowanego według tej zasady jest porcja pieczonego kurczaka, mix warzyw z odrobiną oliwy z oliwek, pół kubka soczewicy oraz szklanka mineralnej wody gazowanej.

Demi Moore Demi Moore AP/Katy Winn

Demi Moore

Jej dieta ogranicza się do surowych potraw. Przed jej rozpoczęciem warto skonsultować się z lekarzem. Stosując surową dietę jemy dużo warzyw, owoców, orzechów, nasion, surowe ryby. Pijemy też świeże soki owocowe i warzywne.

Renee Zellweger

Dieta strefowa została stworzona przez dr Barry Sears. Zellwger i Jennifer Aniston od dłuższego czasu stosują tę dietę. W diecie strefowej trzeba przestrzegać trzech zasadach. Po pierwsze zachować odpowiednie proporcje trzech najważniejszych składników, czyli białek, węglowodanów i tłuszczy (30 proc. białek, 40 proc. węglowodanów i 30 proc. tłuszczy). Po drugie przestrzegać odpowiedniej pory jedzenia (śniadanie najpóźniej 1 godzinę po przebudzeniu, potem przerwy między kolejnymi posiłkami nie powinny przekroczyć 5 godzin). Po trzecie kontrolować wielkość porcji. Nie powinny być za duże. Dziennie można jeść 1700 kcal.

Natalie Portman Natalie Portman Zdjęcia: Josh Jensen / Wikipedia /cc2.0.

Natalie Portman

Aktorka odkąd jest w ciąży zrezygnowała z weganizmu. O szczegółach diety Natalie Portman można przeczytać w książce "Wegańska bogini" Rory Freedman i Kim Barnouin. Jak nazwa wskazuje z diety całkowicie eliminuje mięso. Można jeść wszystko, co lubimy, ale w rozsądnych ilościach.

Angelina Jolie Angelina Jolie BROADIMAGE/EAST NEWS/Broadimage

Angelina Jolie

Aktorka stosuje dietę objętościową dr Barbary Rolls. Najważniejsze w tej diecie jest to, aby ustalić, że uczucie sytości w dużo większym stopniu zależy od objętości zjedzonego posiłku niż od liczby zawartych w nim kalorii. Działamy w ten sposób, że wypełniamy talerz po brzegi, jemy dużo, ale tylko produkty o niskiej gęstości energetycznej. Posiłki przygotowujemy z chudych mięs i aby zwiększyć objętość posiłków dodajemy jak najwięcej niskokalorycznych warzyw. Dla przykładu: gęsty gulasz i zupy rozcieńczamy wodą. Przygotowując spaghetti z warzywami zmieniamy proporcje, jemy więcej warzyw niż makaronu. Ograniczyć należy frytki, sery, wołowinę, słodycze.

Penelope Cruz

Jej jadłospis to głównie warzywa, owoce, kasze oraz makarony. Unika czerwonego mięsa, pieczywa i słodyczy.

Kim Cattrall Kim Cattrall AP Photo/Peter Kramer

Kim Cattrall

Chcąc zachować talię osy rezygnuje z ciastek i batoników na rzecz odtłuszczonego jogurty, plastra sera żółtego, kostki gorzkiej czekolady.

Melanie Griffith Melanie Griffith Reuters/Agencja Gazeta

Melanie Griffith

Ale aby przywrócić smukłą sylwetkę aktorka stosuje dietę polegającą na odrzuceniu tłuszczów i jedzenie częstych, małych posiłków.

Jennifer Aniston Jennifer Aniston REUTERS/MARIO ANZUONI

Jennifer Aniston

Zgrabną sylwetkę aktorka zawdzięcza dzięki diecie strefowej. Opiera się ona na zasadzie, że 40 proc. kalorii powinno pochodzić z węglowodanów, 30 proc. z białka, 30 proc. z tłuszczów. Proporcje te muszą być zachowane w każdym posiłku, aby poziom insuliny i glukagonu (hormonów odpowiedzialnych za odkładanie się i spalanie tłuszczu) utrzymywał się w strefie równowagi (ang. zone - strefa). Jada się produkty o małej zawartości tłuszczów zwierzęcych. Dieta uwzględnia dużo produktów bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe.

Cindy Crawford Cindy Crawford Fot. MARIO ANZUONI REUTERS

Cindy Crawford

Jest szczupła dzięki specjalnie dla niej opracowanej diecie. Unika pieczywa, tłustego mięsa i słodyczy. Jej śniadanie to woda mineralna i egzotyczne owoce: papaja, ananas, mango i banan lub jabłko

Claudia Schiffer Claudia Schiffer fot: lula.pl

Claudia Schiffer

Skupia się przede wszystkim na tym, żeby nie dostarczać organizmowi zbędnych kalorii. Do obiadu nie je nic oprócz owoców. W ramach przekąski zjada ciemne winogrona lub pije sok pomidorowy i herbatki ziołowe. W porze obiadowej także nie pozwala sobie na zbyt obfite posiłki. Zazwyczaj decyduje się zjeść tylko sałatkę i gotowane na parze warzywa.

Jennifer Lopez Jennifer Lopez Jennifer Lopez

Jennifer Lopez

Wyeliminowała ze swojej diety wszelkie węglowodany. Je tylko produkty bogate w proteiny, mianowicie gotowane na parze ryby i pierś kurczaka. Warzywa i owoce je na surowo, w czystej formie, by dostarczyć organizmowi jak najwięcej witamin. Unika cukru (nie słodzi nawet herbaty), kawy i alkoholu. Wypija minimum 1,5 litra wody mineralnej dziennie. Ostatnim w ciągu dnia posiłkiem może się cieszyć najpóźniej o 16.

Carmen Electra Carmen Electra Fot. Eastnews

Carmen Electra

Carmen stosuje tzw dietę 1000 kalorii.

Sharon Stone. Sharon Stone. fot. AG

Sharon Stone

Aktorka unika cukrów, kofeiny i alkoholu.

Lucy Liu Lucy Liu PR Photos

Lucy Liu

Je tylko te rzeczy, które wpływają korzystnie na energię czi i zapewniające szczupły wygląd. Aktorka wyeliminowała pokarmy takie jak rafinowany cukier, słodycze, pieczywo i inne przetwory z białej mąki. Unika także dań z wieprzowiny, smażonych potraw, nabiału i przetworzonej żywności.

Lily Allen Lily Allen Fot. materiały prasowe

Lily Allen

Jej terapeutka ? Susan Hepburn ? zaleciła jej, by jeść powoli, nie objadać się niepotrzebnie i jeść tylko tyle, by zaspokoić głód (Wcale nie musimy zjadać wszystkiego z talerza ? mówi). W codziennym jadłospisie Lily słodkie przekąski zastąpiły owoce i warzywa.

Rihanna Rihanna Fot. Evan Agostini AP

Rihanna

Jej menu składa się z niskokalorycznych posiłków bogatych w witaminy i minerały. Np. rano zajada się jajecznicą i dietetyczną sałatką. Na obiad je mięso lub ryby, gotowane lub grillowane. Kolacja składa się wyłącznie ze świeżych warzyw lub owoców. Rihanna wypija też duże ilości wody ? w ciągu dnia pije 2,5 lita wody z sokiem ze świeżo wyciskanej cytryny.

Zobacz także:

Więcej o: