Aktorka dołączyła do grona znanych gwiazd użyczających wizerunku markom L'Oreal, m.in: Evy Longorii, Milli Jovovich, Beyonce Knowles i Scarlett Johansson.
Aktorka jest międzynarodową Ambasadorką L'Oréal Paris, użycza swojej urody do promocji wielu produktów marki, w tym produktów do pielęgnacji twarzy i włosów.
Rimmel zawsze był przychylny top modelce. Marka nie uległa naciskom i nie zwolniła jej, kiedy we wrześniu 2005 roku Daily Mirror opublikował zdjęcia, przedstawiające modelkę zażywającą kokainę. Wartość Kate Moss szacowana jest na 30 mln funtów. Kiedy w 2001 roku Moss pojawiła się w kampanii Rimmel, wpisała się w historię marki jako pierwsza osoba, na której oparto całość komunikacji marki.
Aktorka została ambasadorką marki Astor w 2004 roku. Producenci marki docenili jej naturalność, wdzięk, seksowną elegancję i dziewczęcą urodę - cechy, które współgrają z mottem Astor: Żyj pięknie.
Futurystyczna uroda Milli Jovovich poddaje się wszelkim metamorfozom. Promienna, olśniewająca, zdumiewająca, od lat jest Ambasadorką L?Oréal Paris.
Po tym, jak wcieliła się w rolę ambasadorki perfum Trésor, teraz, została twarzą pomadki Absolu Nu. Przekaz Lancôme jest prosty: podkreślić urodę każdej kobiety dzięki Absolu Nu, pomadce, która łączy pielęgnację z delikatną konsystencją, które dają wyjątkowo subtelny efekt.
Piosenkarka reklamuje pielęgnacyjno-ochronny podkład skierowany do osób występujących publicznie oraz kobiet. Dostępny jest w czterech naturalnych odcieniach. Edyta Górniak będzie reklamować kosmetyki marki Soraya przez 12 miesięcy. Wartość umowy z marką Soraya to podobno aż jeden milion złotych.
Od kilku lat Kayah jest ambasadorką kosmetyków Oceanic AA.
Brazylijska piękność znana jest już nie tylko jako modelka z wybiegów Victoria's Secrets. Była ambasadorką kosmetyków Maybelline od 2003 roku.
Do czerwieni na ustach zachęca Monica Bellucci - twarz Rouge Lipstick marki Dior. Przekonuje, że czasem wystarczy jeden ruch szminką, by życie stało się bardziej magiczne. Tutaj w reklamie mascary.
Piosenkarka z marką L'Oreal współpracuje już od dawna. Promuje produkty do koloryzacji włosów oraz do makijażu.
Znana od kilkudziesięciu lat firma kosmetyczna miała swój bardzo słaby moment i odnotowywała olbrzymie straty. Udział Alby według specjalistów był strzałem w dziesiątkę.