Aerobiczna 6 Weidera - sposób na płaski brzuch

Podczas diety i ćwiczeń chudnie wszystko, tylko nie brzuch. Przedstawiamy zestaw 6 ćwiczeń, które w 6 tygodni sprawiają, że nawet najmniej kształtny brzuch staje się idealnie płaski. W roli głównej 6 weidera.
a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 1

Leżąc na płasko, unieś barki tak, by nie odrywać części lędźwiowej tułowia od podłoża. Unoś na zmianę raz jedną, raz drugą nogę tak, by między kolanem a biodrem zachować kąt 90 stopni. Przy każdym uniesieniu nogi wytrzymaj 3 sek.

Zestaw 6 ćwiczeń to jeden cykl, czyli powtórzenie każdego ćwiczenia jedno po drugim, po jednym razie. Ilość cykli oznacza, ile razy mamy bez przerwy kontynuować powtórzenia całej "szóstki" po kolei.

Oferta Partnera: Brak Ci motywacji w odchudzaniu? Wypróbuj system vitamotywacja!

a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 2

Unoś jednocześnie obie nogi, zachowując między kolanem, a biodrem kąt 90°. Wytrzymaj 3 sek.

Te efektywne ćwiczenia wzmacniają mięśnie brzucha i pomagają spalić tkankę tłuszczową, tworzącą nielubianą przez nas "oponkę".

a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 3

Wykonujemy je analogicznie do pierwszego z tą różnicą, że ręce nie leżą w pozycji początkowej na podłożu wzdłuż tułowia, lecz są splecione na karku.

Ćwiczenia należy wykonywać minimum 20-30 minut po jedzeniu, nigdy bezpośrednio po posiłku. Łączny czas ćwiczeń co do zasady nie powinien przekraczać 25 minut. W piątym-szóstym tygodniu (gdy liczba powtórzeń serii zwiększa się znacząco) trzeba przyspieszyć wykonywanie ćwiczeń, żeby zmieścić się w zalecanym czasie.

a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 4

Jest połączeniem ćwiczeń drugiego i trzeciego. Podnosimy w nim obie nogi jednocześnie, mając ręce splecione na karku.

Seria to wszystkie cykle przeznaczone na dany dzień. Nie jest konieczne wykonywanie ich bezpośrednio po sobie. Zaleca się odpoczynek między seriami, który powinien trwać co najmniej 3 minuty. Warto wówczas wykonać ćwiczenia rozciągające mięśnie brzucha (np. mostek)

a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 5

Unosimy klatkę piersiową mając ręce zaplecione na karku (podobnie jak w ćwiczeniu trzecim). Następnie podnosimy i opuszczamy nogi podobnie jak w ćwiczeniu trzecim, z tym że robimy to bardzo szybko, około 6 razy i nie kładziemy nóg na ziemię (przypomina to klasyczny rowerek).

a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com a6weider.blogspot.com

Ćwiczenie 6

Wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że nie zginamy nóg w kolanach lecz unosimy je wyprostowane.

6  weidera to propozycja dla zdeterminowanych i wytrwałych osób, które stawiają sobie za cel płaski i pięknie umięśniony brzuch.