Przygotuj ciało do bikini

W naszej galerii kilka sztuczek "last minute", aby twoje ciało wyglądało apetycznie w bikini. Zatem do dzieła!
jogging jogging shutterstock

Zacznij ćwiczyć

Prawdopodobnie do wakacji dużo nie schudniesz, ale na zrzucenie kilku kilogramów nigdy nie jest za późno. Najłatwiejszy i mało wymagającym ćwiczeniem jest bieganie. Żeby schudnąć, trzeba biegać wolno i długo.

Oferta Partnera - Zamów dietę i schudnij do Lata

owoce i warzywa owoce i warzywa shutterstock

Dieta

Przede wszystkim nie opuszczaj posiłków - to powoduje jedynie spowolnienie metabolizmu. Dieta powinna być zróżnicowana w warzywa (brokuły, szpinak, kapusta i seler) i owoce, a także chude mięso.

woda woda shutterstcok

Nawilżaj ciało od wewnątrz

Nie zapominaj o tym, że organizm, aby funkcjonował prawidłowo i nie odwodnił się, każdego dnia potrzebuje tyle płynów, ile traci, tj. około 2 litrów. Już niewielki niedobór wody objawia się przewlekłym zmęczeniem, bezsennością, pogorszeniem koncentracji, bólami głowy, przesuszeniem skóry. Pijąc wodę, rzadziej sięgamy po przekąski. Picie 2 litrów wody w ciągu dnia sprzyja odchudzaniu. Woda to składnik diety zapewniający wysokie tempo metabolizmu, odpowiada za szczupłą sylwetkę, płaski brzuch, wąską talię i ładną cerę.

Peeling ciała Peeling ciała Fot. Shutterstock

Złuszczaj

Peeling ciała oczyszcza skórę głębiej niż zwykłe żele, czy inne preparaty myjące. Doskonale przygotowuje ją pod nałożenie kremów i wzmacnia ich działanie. Skóra stanie się aksamitnie miękka, nie zapominaj nawilżać ciało po każdej kąpieli.

opalanie opalanie shutterstock

Bezpieczne opalanie

Jeśli nie możesz doczekać się naturalnej opalenizny sięgnij po samoopalacze. Na rynku znajdziesz szeroką ofertę samoopalaczy do twarzy i ciała. Po ich użyciu i równomiernym rozprowadzeniu skóra natychmiastowo nabiera złocistego koloru. Smarowanie się samoopalaczem może być  niestety ryzykowne, bo nieumiejętnie nałożony zostawia zacieki i plamy.