Nosi rozmiar 44 i reklamuje kostiumy kąpielowe znanej marki. Wszystko dzięki pewności siebie

W reklamie kostiumów kąpielowych Aerie dla American Eagle wystąpiła nietypowa modelka. Barbie Ferrera nie ma rozmiaru "zero", nie jest też modelką "plus size". Zamiast kategorii względem sylwetki, ma coś ważniejszego: pewność siebie i miłość do własnego ciała.

Kobieca strona Gazeta.pl - Polub nas!

Barbie Ferrera to 18-letnia modelka, która już stała się przykładem dla młodych kobiet. Na koncie ma dziesiątki komercyjnych sesji zdjęciowych, ale dopiero teraz usłyszał o niej cały świat. Wszystko przez nietypową reklamę, w której właśnie wystąpiła.

Znajdź niepasujący szczegół

Spot prezentuje jeden z kostiumów kąpielowych marki Aerie, która połączyła siły ze sklepami American Eagle. Reklama nie różni się od innych pod względem produkcyjnym. Mamy pocztówkowe kadry z wakacji młodej, szczęśliwej i pięknej dziewczyny. W tym wyidealizowanym obrazku "nie pasuje" sylwetka modelki, niebędącej kobietą-androidem z Photoshopa.

fot. screen z wideo "Real Talk With Barbie" na kanale marki Aerie, youtube.com fot. screen z wideo "Real Talk With Barbie" na kanale marki Aerie , youtube.com

Pewność siebie w rozmiarze XXL

Dziewczyna ze spotu to Barbie Ferrera, reprezentowana przez międzynarodową agencję  Wilhelmina . Na ich stronie, młodą gwiazdę modelingu można znaleźć w zakładce "Curve" (ang. krągłości) razem z innymi dziewczynami o naturalnych kształtach. - Moim marzeniem jest, by pewnego dnia przestano mnie nazywać modelką z krągłościami, a po prostu modelką - powtarza w wywiadach Barbie i konsekwentnie podąża w tym kierunku.

Różowa płachta na hejterów

Potwierdzeniem jest profesjonalizm i charyzma Ferreiry, w której trudno dojrzeć nawet cień zawahania. Dziewczyna idzie pod prąd, patrząc hejterom prosto w oczy, i to z seksownym uśmieszkiem na ustach. Krytyków musi być wielu, bo "wstawienie" prawdziwej kobiety w plastikowy świat tego typu reklamy, to kontrast, który wystawia na ocenę. Pytanie, czy w tym przypadku modelce starczyło sił, aby ośmieszyć cały plastik w około?

fot. screen z wideo "Real Talk With Barbie" na kanale marki Aerie , youtube.com

Pamiętajmy, czym jest reklama

Reklama z udziałem Barbie Ferrery jest jednym ze spotów z serii "The real you is sexy". Wśród pięciu bohaterek filmików, tylko Barbie ma rozmiar większy od "M". Krótkie filmy z cyklu, reklamują przekonanie, że bycie sobą czyni kobiety seksownymi. I tak błędne koło się zamyka. Pamiętajmy jednak, że celem reklam bynajmniej nie jest edukacja. Omawiana kampania sprzedaje raczej wyidealizowany świat, do którego siłą rzeczy lecimy jak ćmy do ognia.

fot. screen ze strony: www.ae.com fot. screen ze strony: www.ae.com

Więcej o: