Sukces pierwszego projektu Adeptek Szkoły Liderek!

W piątek 13 kwietnia 2012, w Galerii Bemowo odbył się pierwszy z trzech społecznych projektów organizowanych w ramach I edycji Szkoły Liderek, praktycznego studium przedsiębiorczości dla kobiet: happening ?Wieczór Zdrowej Egoistki?.

Autorki projektu, Alicja Dąbrowska, Malwina Faliszewska, Elżbieta Lange oraz Monika Nowak-Talevi na wiele sposobów zachęcały kobiety do dbania o własne potrzeby, swoje ciało, dusze i zmysły. Bo przecież zdrowa egoistka, to piękna, pewna siebie kobieta, która mówi tak swoim potrzebom. Realizując autorski projekt w ramach Szkoły Liderek, Adeptki udowodniły, że liczy się dobry pomysł oraz konsekwentna realizacja, a nie jak się powszechnie sądzi, wysoki budżet. Projekt powstał bowiem zupełnie bez nakładów finansowych. Data - piątek trzynastego - nie była przypadkowa, o czym wspominała w rozmowie z Polskim Radiem 24 Malwina Faliszewska. Autorkom zależało na przełamywaniu stereotypów, a tych wokół pojęcia Zdrowego egoizmu jest bardzo wiele. Najlepszą orędowniczką Zdrowego egoizmu - tego, który wiąże się ze świadomością własnych potrzeb i dbaniem o siebie - jest Katarzyna Miller, znana i ceniona psychoterapeutka, która była gościem specjalnym spotkania. Z niezwykłą charyzmą i z dowcipem opowiedziała dlaczego warto dbać o siebie i dlaczego zdrowy egoizm jest potrzebny każdemu, a zwłaszcza - kobietom. Podczas spotkania można było również zakupić książki Katarzyny Miller, w których od kilku już lat zachęca kobiety do cieszenia się życiem, akceptacji siebie i spełniania swoich potrzeb.

Inspirujących gości było więcej! Beata Bethke (producent filmów, doradca osobisty) wtajemniczyła uczestniczki wydarzenia w tajniki filozofii qi gong, prezentowała także ćwiczenia zdrowotne, które pomagają w utrzymaniu właściwej postawy i energii życiowej. Magdalena Beyer, kobieta sukcesu, twórczyni unikatowych kosmetyków Fridge, inspirowała do poszukiwania własnej drogi, spełniania swoich marzeń i udowadniała, że ciekawe życie nie kończy się wraz z urodzeniem pierwszego dziecka. Ilona Kalinowska z Nanny Express podpowiadała młodym mamom jak bez poczucia winy wygospodarować czas dla siebie. W trakcie całej imprezy nianie z Nanny Express animowały małe pociechy, które wybrały się na wydarzenie razem z mamami. Jednym z partnerów projektu było pole golfowe - First Warsaw Golf&Country Club w Rajszewie zachęcające przybyłe panie do przystąpienia do Akademii Golfa w Spódnicy. W trakcie wydarzenia była okazja spróbować gry w golfa. Uczestniczki były również świadkami niezwykłej metamorfozy! Przemiana Kasi Sienickiej pokazała, że odpowiednio dobrana fryzura, makijaż i ubranie dostosowane do sylwetki i stylu życia mogą być krokiem do lepszego samopoczucia.

Niezwykle miłym i ekscytującym zwieńczeniem wieczoru była loteria z nagrodami, w której do wygrania były m.in. ekspres do kawy Tassimo, kosmetyki Fridge, mikrofalówka w kwiaty Daewoo, karnety upoważniające do wejścia na Akademię Golfa w Spódnicy oraz karnety na coaching i warsztaty rozwojowe. Kobiety, które wzięły udział w wydarzeniu otrzymały także znaczek "Bądź zdrową egoistką", który nie tylko inspirował, ale także uprawniał do zniżek w wybranych sklepach na terenie Galerii Bemowo.

Film z wydarzenia

 

Projekt był objęty mentoringiem Katarzyny Pamuły-Prud, liderki GE Women's Network Banku BPH. Organizatorki projektu zapewniają, że jest to dopiero początek większej akcji "Bądź zdrową egoistką". Szkoła Liderek jest częścią kampanii społecznej na rzecz wspierania przedsiębiorczości i postawy proaktywnej kobiet, organizowanej przez Instytut Przemiany oraz Akademię Kobiet Sukcesu. Szkoła Liderek to interdyscyplinarny program edukacyjny, którego celem jest wyzwalanie kobiecej przedsiębiorczości, rozumianej zarówno jako prowadzenie własnej firmy jak i przede wszystkim wykazywanie proaktywnej postawy życiowej a także doskonalenie poprzez praktykę kompetencji liderki, niezbędnych w skutecznym działaniu. Więcej informacji znajdziesz na stronie: kobietyisukces.pl

Mecenasem Szkoły Liderek jest Bank BPH wspierający przedsiębiorczość kobiet w ramach kampanii edukacyjnej "Kobieta w świecie finansów", a serwis kobieta.gazeta.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej o: