Porady Heppin: Biznesowy makijaż w brązowej tonacji

Mniej znaczy więcej - taką zasadę przyjmij, gdy malujesz się do pracy. Trzeba zachować równowagę między nadmiarem a brakiem make-up'u. Przeczytaj, jakie wskazówki dotyczące biznesowego makijażu zdradził nam wizażysta Sergiusz Osmański. Znajdziesz również film instruktażowy, jak krok po kroku wykonać profesjonalny make-up do pracy.

Kanon biznesowego look'u rządzi się swoimi prawami, także w makijażu. Zapoczątkowali go Anglosasi. Im także, przypisuje się podział urody na 4 typy, nawiązujące do pór roku. Anglicy wymyślili podział makijażu na dwa trójkąty. Osobisty (od czubka nosa do zewnętrznych kącików ust), to makijaż koktajlowy, w którym akcent kładziemy na mocno zaznaczone usta.

Makijaż biznesowy natomiast wpisuje się w trójkąt menadżerski. Rozciąga się on, od czubka nosa do zewnętrznych kącików oczu. Tu najważniejszy jest fokus na podkreślone oko. - Dzięki temu łatwiej jest nam nawiązać kontakt wzrokowy z potencjalnym klientem bądź partnerem biznesowym - wyjaśnia Sergiusz Osmański, makijażysta.

Jak wykonać subtelny make-up, by wyglądać profesjonalnie, a za razem kobieco? Obejrzyj film instruktażowy z butiku Heppin.com

 

1. Makijaż rozpocznij od rozprowadzenia podkładu, który powinien idealnie współgrać z kolorem naszej cery. Kosmetyk ten ujednolici skórę i zakryje niepożądane sińce lub wypryski. Musimy o tym pamiętać, gdyż zbyt ciemny fluid nie wygląda estetycznie. Następnie omieć twarz pudrem.

2. Teraz kolej na pomalowanie oczu. Nanieś na całość powieki jasny, beżowy cień.

3. Zewnętrzny kącik oka zaznacz mocniejszym brązowym cieniem, a na górnej powiece narysuj kreskę delikatnie brązowym eyelinerem.

4. Teraz czas na mocne wytuszowanie rzęs.

5. Kości policzkowe omieć brązerem, a uwypuklone miejsce podczas uśmiechu pomaluj różem zbliżonym do naturalnego odcienia rumieńców.

6. Na koniec usta pomaluj naturalną pomadką lub błyszczykiem np. w brzoskwiniowym lub beżowym kolorze.

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanem i kliknij tutaj.

Szukasz więcej porad, kliknij tutaj.

Więcej o: