Kobieca strona Gazeta.pl - Polub nas!
Organizacja PETA chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorów wykupiła emisję reklam podczas zbliżających się rozgrywek Ligi Futbolu Amerykańskiego - Super Bowl 2016. Spoty reklamowe pokazywane w przerwach finałowego meczu osiągają rekordowe wyniki oglądalności. PETA postanowiła dodatkowo przykuć uwagę widzów szokującą reklamą.
"Zjadacze mięsa" kontra weganie
W klipie widzimy dwie pary uprawiające seks. Ekran został podzielony na pół. Jak wynika z podpisów po lewej stronie miłosnym igraszkom oddają się osoby jedzące mięso, po prawej weganie.
"Weganie mogą dłużej"
Przesłanie reklamy jest proste - "Weganie mogą dłużej". Dowiadujemy się tego zaledwie po kilku sekundach, kiedy para "mięsożerców" przerywa stosunek i rozchodzi się w swoje strony. Mężczyzna wychodzi z domu i... ginie tragicznie przygnieciony spadającą z mieszkania sąsiadów mikrofalówką. W tym czasie weganie nadal uprawiają seks.
Działacze organizacji broniącej praw zwierząt w obrazowy sposób pokazali jak mięsna dieta wpływa na nasze życie seksualne. Chcieli dobitnie przedstawić fakt, że mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego zawierają dużo cholesterolu i tłuszczów nasyconych, które mogą zwiększyć ryzyko zachorowań na choroby serca, podnieść ciśnienie, a także doprowadzić do zaburzeń erekcji.
Reklama PETA na Super Bowl 2016 fot. screen youtube.com/user/officialpeta fot. screen youtube.com/user/officialpeta
Hit Internetu
Odrzucona przez organizatorów Super Bowl 2016 kampania została zdjęta także z bloku reklamowego telewizji NBC. Jednak cieszy się ogromną popularnością w Internecie. Zaledwie kilka dni została wyświetlona ponad milion razy.