Ukryty ekran za lustrem w męskiej toalecie. A na nim... Panowie byli w szoku

W kampanii społecznej przeciw pijanym kierowcom nie trzeba pokazywać krwi i roztrzaskanych samochodów. Twórcy tej reklamy zrobili to inaczej.

Kampanię "Reflections from inside" przygotowała międzynarodowa organizacja We Save Lives. Twórcy reklamy postanowili przeprowadzić kampanię w miejscu, w którym alkohol leje się strumieniami.

W męskiej toalecie w barze umieszczono specjalny ekran. Został on ukryty za lustrem i w odpowiednim momencie łączył się na żywo z więzieniem w Lake Butler na Florydzie. Nagle na ekranie pojawił się Kris Caudilla, który będąc pijany kilka lat wcześniej spowodował śmiertelny wypadek.

Panowie początkowo byli zaskoczeni obrazem, który pojawił się w lustrze. Kris jednak szybko zaczął zwierzać się z tego, co zrobił kilka lat wcześniej.

Pomysłodawcom kampanii należą się ogromne brawa! Taka historia z pewnością zostanie w głowie na długo.

POLECAMY: Alkoholikami nie muszą być menele sprzed sklepu. Zdziwisz się, kogo dotyczy ten problem>>

Myślisz, że taka kampania jest skuteczna?
Więcej o: