3 minuty, dzięki którym twój brzuch będzie superpłaski, a ty poczujesz się pewniejsza siebie i seksowna [WIDEO]

Jeżeli masz wolną chwilę i dosyć marzeń o płaskim oraz kuszącym brzuchu, ten trening jest dla ciebie. Zrobisz go sama w domu bez użycia sprzętu.

Setki pretekstów, żeby nie ćwiczyć (bo brak czasu, bo pada deszcz, bo to bez sensu) zamień na atrakcyjny brzuch, który doda ci pewności siebie i poprawi samopoczucie! Pomoże ci w tym Kayla Itsines, instruktorka fitness. Ćwiczenia możesz wykonać wszędzie, bez przyrządów. Sama w domu albo z koleżanką, w ogrodzie, w parku lub na plaży. Gotowa? Zaczynamy!

ZOBACZ ZDJĘCIA

 

Pamiętaj, każde ćwiczenie wykonuj z mocno spiętymi mięśniami brzucha i pośladków! Na początek wykonaj serię dziesięciu brzuszków z ugiętymi nogami. Potem zrób serię piętnastu powtórzeń unoszenia wyprostowanych nóg (dla stabilizacji podłóż dłonie pod pośladki, lędźwie przyklej do podłoża). Na koniec: dwadzieścia powtórzeń skrętów tułowia z wykorzystaniem nóg, czyli rowerek (lędźwie i plecy przyklejone do podłoża). Ćwiczenia powtarzaj pełne trzy minuty. Możesz być pewna, że już od pierwszego treningu będziesz czuć, jak twoje mięśnie się rzeźbią.

ZOBACZ ZDJĘCIA

 

Metodom Kayley zaufały miliony kobiet na całym świecie. Wystarczy spojrzeć na jej sześciopak i liczbę fanów na Instagramie - ponad 5,5 miliona! Gołym okiem widać, że Kayley zna się na rzeczy. Trenerka prowadzi również bloga, posiada własną aplikację do ćwiczeń i swój kanał na Youtubie. Zobacz jak prezentuje się jej brzuch na zdjęciach.

Zobacz też:

"Uprawialiśmy ze sobą seks codziennie przez cały rok". Wyniki eksperymentu całkowicie zaskoczyły małżonków

Ta staruszka cię zaskoczy! Ma 90 lat, a do pracy jeździ rowerem. Codziennie pokonuje dystans prawie 30 km [WIDEO]

Jego żona cierpi na depresję, więc wypisał na lustrze 15 powodów, dla których ją kocha