Seksowni, wyrzeźbieni, rozebrani. A do tego dbają o kobiety. Bo "kobiecy biust to męska sprawa!"

"Kobiecy biust. Męska sprawa". Pod tym hasłem chętnie podpisuje się na pewno wielu mężczyzn. Sportowcy z Gdańska nie poprzestali na pustych słowach. Chcąc wesprzeć kampanię edukacyjną dotyczącą profilaktyki raka piersi, wystąpili w oryginalnym kalendarzu.

Nagimi zdjęciami crossfiterów z Gdańska fundacja "OnkoCafe - Razem Lepiej" podsumowuje swoją ostatnią kampanię edukacyjną dotyczącą profilaktyki raka piersi i choroby.

Kalendarz jest wyjątkowy. Nie tylko ze względu na roznegliżowane zdjęcia. Piękne akty wyrzeźbionych sportowców oczywiście przykują wzrok niejednej pani, ale, o dziwo, nie tylko one są adresatkami tego projektu. Celem akcji jest bowiem dotarcie przede wszystkim do mężczyzn.

"Dziś powszechny jest model silnej, niezależnej kobiety oraz silnego mężczyzny. W tej kampanii mówimy, że razem można osiągnąć o wiele więcej, zachęcamy mężczyzn do tego, aby wspierali kobiety, dbali o ich zdrowie. To niby oczywiste, ale życie pokazuje, że często tego wsparcia psychicznego kobiecie brakuje" - komentuje Jakub Popławski, manager kalendarza „Power of Community 2017”.

"BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" fot. Jan Górczak

Do nietuzinkowej kampanii społecznej "BreastFit - Kobiecy biust. Męska sprawa” zaangażowano dwunastu przystojnych, umięśnionych crossfiterów. Jak sami przyznają, zaczęli trenować CrossFit jeszcze zanim stał się modny: "Jak każdy sport wymaga, zaangażowania, konsekwencji i silnego charakteru, a jego mocną stroną jest współpraca i wzajemne wsparcie, czyli wartości, które doskonale korespondują z kampanią. Wszyscy biorący udział w kalendarzu robią to charytatywnie, ponieważ głęboko w to wierzą" - opowiada Popławski.

Nawiązanie BreastFitu do CrossFitu jest więc tutaj nie tylko grą słów. BreastFit, czyli sztuka badania piersi i zachęcenia kobiet do profilaktyki, zakłada walkę ze słabościami, samodyscyplinę, wypracowanie sprawności fizycznej, a przede wszystkim emocjonalnej.

Autorem tej budzącej emocje sesji jest Jan Górczak. Kalendarz na 2017 rok będzie w sprzedaży w połowie października w sieci klubów crossfitowych oraz na stronie www.onkocafe.pl. Całkowity dochód z kalendarza przeznaczony jest na wsparcie fundacji w zakresie profilaktyki nowotworów.

W ramach kampanii powstała także strona www.breastfit.onkocafe.pl, na której można znaleźć informacje o tym, jak wspierać kobiety podczas choroby oraz na czym polega tytułowy BreastFit.

ZOBACZ ZDJĘCIA Z ZESZŁOROCZNEJ EDYCJI KALENDARZA

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz