Firma Zeeman, popularna sieciówka w Niemczech, Francji i krajach Beneluxu, udostępniła na swoim profilu na Facebooku spot reklamowy. Filmik pokazuje damskie nogi, różnych rozmiarów i odcieni skóry. Kobietę w codziennych sytuacjach - na imprezie, w pracy, w domu. Kobiety starsze i młodsze, pulchniejsze i szczuplejsze. Ubiór pań biorących udział w reklamie pozwala na pewne spostrzeżenia - widzimy bizneswoman, treserkę zwierząt, cheerleaderkę, stewardesę. Wniosek?
Rajstopy dla każdej kobiety. Kampania, jakich obecnie wiele? Nie do końca. Dlaczego zdobyła uznanie internautów? Wśród różnych kobiet na jednym z ujęć widzimy dziewczynę, która nie ma jednej nogi i nosi protezę. Zgodnie z hasłem reklamowym firmy Zeeman - rajstopy na każdą nogę! Dzięki temu reklama została bardzo ciepło przyjęta przez internautów.
Firma została doceniona za społeczny charakter reklamy i pokazanie różnorodnych kobiet, nie tylko tych szczupłych, a takich "prawdziwych", które codziennie spotykamy na swojej drodze. Bez względu na ich wygląd i sprawność fizyczną. Jesteśmy stanowczo na tak.
Wam też podobają się takie reklamy?