Zwykłe, czarne rajstopy, ale firma zareklamowała je w sposób, który zachwycił klientów

Kampania reklamowa rajstop holenderskiej sieciówki odzieżowej zdobyła serca internautów. Myśl przewodnia - rajstopy dla każdej kobiety i na każdą nogę.

Firma Zeeman, popularna sieciówka w Niemczech, Francji i krajach Beneluxu, udostępniła na swoim profilu na Facebooku spot reklamowy.  Filmik pokazuje damskie nogi, różnych rozmiarów i odcieni skóry. Kobietę w codziennych sytuacjach - na imprezie, w pracy, w domu. Kobiety starsze i młodsze, pulchniejsze i szczuplejsze. Ubiór pań biorących udział w reklamie pozwala na pewne spostrzeżenia - widzimy bizneswoman, treserkę zwierząt, cheerleaderkę, stewardesę. Wniosek?

Rajstopy dla każdej kobiety. Kampania, jakich obecnie wiele? Nie do końca. Dlaczego zdobyła uznanie internautów? Wśród różnych kobiet na jednym z ujęć widzimy dziewczynę, która nie ma jednej nogi i nosi protezę. Zgodnie z hasłem reklamowym firmy Zeeman - rajstopy na każdą nogę! Dzięki temu reklama została bardzo ciepło przyjęta przez internautów.

Firma została doceniona za społeczny charakter reklamy i pokazanie różnorodnych kobiet, nie tylko tych szczupłych, a takich "prawdziwych", które codziennie spotykamy na swojej drodze. Bez względu na ich wygląd i sprawność fizyczną. Jesteśmy stanowczo na tak.

Wam też podobają się takie reklamy?

Więcej o:
Weź udział w dyskusji:
Zwykłe, czarne rajstopy, ale firma zareklamowała je w sposób, który zachwycił klientów
Aby skomentować ten i inne artykuły zapraszamy na forum.gazeta.pl