15 kobiet w szalonej nagiej sesji. Powód - nie podobały im się reklamy bielizny [ZDJĘCIA]

Kobiety ze zdjęcia poznały się przez Facebooka i wszystkie uważały, że reklamy bielizny niesprawiedliwie obchodzą się z kobiecymi ciałami - retuszują je, zamiast pokazywać ich naturalne piękno.

Obsypane kolorowym brokatem kobiety widoczne na zdjęciu mają od 19 do 36 lat i są Australijkami. Znają się z Facebooka i wszystkie miały jedną wspólną słabość - piękną bieliznę. Uwielbiały śledzić najnowsze trendy i opisywać je na swoich blogach.

 

W czasie swoich internetowych rozmów coraz częściej poruszały jednak temat stereotypowego przedstawiania kobiecego ciała w reklamach bielizny i retuszowaniu sylwetek modelek. Z tych dyskusji zrodził się pomysł, którego efektem są kolorowe zdjęcia.

 

Piętnaście kobiet postanowiło się spotkać i sfotografować nago. Sesja odbyła się w pobliżu jednej z farm w Queensland. Jak powiedziała jedna z uczestniczek, Bonnie, jej celem było dodanie odwagi innym kobietom i pokazanie im, że powinny zaakceptować swoje ciała, a także nie zwracać uwagi na standardy dotyczące kobiecego ciała wytworzone przez mass media.

"Ekstatyczny, brokatowy wir"

Pytana o to, jakim doświadczeniem było pozowanie nago w brokacie, Bonnie odpowiedziała:

- To było świetne. Ciężko to opisać, bo to było jak ekstatyczny, brokatowy wir pełen szczęścia. To niesamowite po prostu się rozebrać i nie dbać zupełnie o nic. Wysmarowanie się brokatem i pozowanie w ten sposób było wzmacniającym doświadczeniem i niezłą zabawą. 

 

Jill Kerswill, fotografka, która robiła zdjęcia kobietom, napisała o sesji na Instagramie:

- Nic tak nie sprawia, że kocham to, co robię, jak patrzenie na silne i pewne siebie kobiety, które potrafią docenić to, jak wyglądają i kim są!

To też może cię zainteresować:

Nieznajoma złośliwie skrytykowała jego dziewczynę. Nie pozostał jej dłużny, a jego reakcja była przeurocza

"Klient luksusowy szuka personalizacji, prywatności i wyłączności", a Sylwia Romaniuk szyje właśnie dla niego

Kultowe słodycze i odpowiedniki z Lidla. Rizer lepszy od Knoppersa, Oreo przegrywa z Neo. Jak wypadają Delicje?

Więcej o: