15 kobiet w szalonej nagiej sesji. Powód - nie podobały im się reklamy bielizny [ZDJĘCIA]

Kobiety ze zdjęcia poznały się przez Facebooka i wszystkie uważały, że reklamy bielizny niesprawiedliwie obchodzą się z kobiecymi ciałami - retuszują je, zamiast pokazywać ich naturalne piękno.

Obsypane kolorowym brokatem kobiety widoczne na zdjęciu mają od 19 do 36 lat i są Australijkami. Znają się z Facebooka i wszystkie miały jedną wspólną słabość - piękną bieliznę. Uwielbiały śledzić najnowsze trendy i opisywać je na swoich blogach.

 

W czasie swoich internetowych rozmów coraz częściej poruszały jednak temat stereotypowego przedstawiania kobiecego ciała w reklamach bielizny i retuszowaniu sylwetek modelek. Z tych dyskusji zrodził się pomysł, którego efektem są kolorowe zdjęcia.

 

Piętnaście kobiet postanowiło się spotkać i sfotografować nago. Sesja odbyła się w pobliżu jednej z farm w Queensland. Jak powiedziała jedna z uczestniczek, Bonnie, jej celem było dodanie odwagi innym kobietom i pokazanie im, że powinny zaakceptować swoje ciała, a także nie zwracać uwagi na standardy dotyczące kobiecego ciała wytworzone przez mass media.

"Ekstatyczny, brokatowy wir"

Pytana o to, jakim doświadczeniem było pozowanie nago w brokacie, Bonnie odpowiedziała:

- To było świetne. Ciężko to opisać, bo to było jak ekstatyczny, brokatowy wir pełen szczęścia. To niesamowite po prostu się rozebrać i nie dbać zupełnie o nic. Wysmarowanie się brokatem i pozowanie w ten sposób było wzmacniającym doświadczeniem i niezłą zabawą. 

 

Jill Kerswill, fotografka, która robiła zdjęcia kobietom, napisała o sesji na Instagramie:

- Nic tak nie sprawia, że kocham to, co robię, jak patrzenie na silne i pewne siebie kobiety, które potrafią docenić to, jak wyglądają i kim są!

To też może cię zainteresować:

Nieznajoma złośliwie skrytykowała jego dziewczynę. Nie pozostał jej dłużny, a jego reakcja była przeurocza

"Klient luksusowy szuka personalizacji, prywatności i wyłączności", a Sylwia Romaniuk szyje właśnie dla niego

Kultowe słodycze i odpowiedniki z Lidla. Rizer lepszy od Knoppersa, Oreo przegrywa z Neo. Jak wypadają Delicje?

Więcej o:
Komentarze (148)
15 kobiet w szalonej nagiej sesji. Powód - nie podobały im się reklamy bielizny [ZDJĘCIA]
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • wojtem

    Oceniono 9 razy -3

    Pare kaszalotow tez tam bylo

  • witajtabloidzie

    Oceniono 15 razy -3

    Komentatorzy jak zwykle "nie zawiedli". Słuchajcie, amatorzy lalek barbie, dajcie tym laskom spokój. Idźcie do lustra i obejrzyjcie siebie - obleśne dziady :)

    PS
    Jestem facetem

  • 30alutka

    Oceniono 2 razy -2

    tak, fajny pomysł. Reklamy do mnie rzadko przemawiają, wol sobie wybrac to co mi sie podoba, tak zeby mi było wygodnie a nie modnie. bielizne kupuje taką jaką lubie i jaka mi sie pdooba a nie taką jaką reklamują w tv czy na plakatach, wiec majtki na www.pakuten.pl/34-majtki-damskie. wybór moze nieduży, ale fajne kolorki, wygodne są przede wsyztskim. Tyle mi do szczęscia wystarczy;)

  • 40pac

    Oceniono 6 razy -2

    Nastepny popis pelowskiej nie kultury ha ha ha

  • lm648

    Oceniono 9 razy -1

    do wszystkich krytykantów
    .... spójrzcie na swoje "łanie" w domach :) wyciągnijcie wnioski i zamknijcie jadaczki

  • Michal Wychowaniec

    Oceniono 17 razy -1

    Większość tu komentujących to potomkowie porno i fapowania, którzy niewiele mają wspólnego z prawdziwymi kobietami. Ciekaw jestem czy tak samo powiedzą o swych zgrabnych zonach po urodzeniu dzieci jak się okaże że przybyło im parę kilo, pojawiły się rozstepy i cellulit też nazwiecie je grubasami? Jakież to samcze. Pozdrawiam Michał.

  • hegch3

    Oceniono 7 razy -1

    Według gw kobieta nie zajmuje sie niczym innym jak gotowaniem, modą, kosmetykami, romansami i pokazywaniem tyłka - to jakas nowa wersja feminizmu?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX