Od niemowlaka po sędziwą staruszkę - Norwegowie w zaledwie 60 sekund pokazali proces starzenia się

Norweska sieć aptek Vitus Apotek we współpracy z agencją T/A Pol stworzyła fascynujący spot zatytułowany "Życie w 60 sekund". Reklama ma pomóc uporać się upływem czasem.

Celem 60 sekundowego spotu było pokazanie kobiecego piękna, które tak jak charakter czy życiowe doświadczenia, zmienia się wraz z wiekiem. Projekt ma pomóc każdej z nas czuć się komfortowo we własnej skórze. Bez względu na upływający czas i wiążące się z nim zmiany.

Dlatego autorzy projektu postawili na naturalność podczas kręcenia spotu. Kobiety pozowały nago i bez makijażu, a podczas montażu nie wykorzystano żadnych filtrów ani Photoshopa. Pål Laukli, fotograf pracujący przy produkcji, powiedział:

Nie zrobiliśmy retuszu. Chcieliśmy pozwolić by kobiety były takimi jakie są. To naprawdę odświeżające móc pokazać ludzkie ciało w naturalny sposób.

W projekcie udział wzięło sto kobiet, w wieku od 0 do 100 lat. Poza wiekiem, kobiety różniło pochodzenie, kolor skóry czy waga.

Sprawdź się w QUIZIE: Zgadniesz, jaki kolor ma ta farba? W tym quizie liczy się fantazja, nie wiedza

To cię zainteresuje:

Doprowadził żonę do łez, po tym jak wyszydził jej młodzieżowy makijaż. Internauci byli innego zdania

"Ona już wie, co będzie miała w ustach". Krytyka seksistowskiej reklamy nie pomogła. Wypuścili kolejną

Więcej o: