Celem 60 sekundowego spotu było pokazanie kobiecego piękna, które tak jak charakter czy życiowe doświadczenia, zmienia się wraz z wiekiem. Projekt ma pomóc każdej z nas czuć się komfortowo we własnej skórze. Bez względu na upływający czas i wiążące się z nim zmiany.
Dlatego autorzy projektu postawili na naturalność podczas kręcenia spotu. Kobiety pozowały nago i bez makijażu, a podczas montażu nie wykorzystano żadnych filtrów ani Photoshopa. Pål Laukli, fotograf pracujący przy produkcji, powiedział:
Nie zrobiliśmy retuszu. Chcieliśmy pozwolić by kobiety były takimi jakie są. To naprawdę odświeżające móc pokazać ludzkie ciało w naturalny sposób.
W projekcie udział wzięło sto kobiet, w wieku od 0 do 100 lat. Poza wiekiem, kobiety różniło pochodzenie, kolor skóry czy waga.
Sprawdź się w QUIZIE: Zgadniesz, jaki kolor ma ta farba? W tym quizie liczy się fantazja, nie wiedza
To cię zainteresuje:
Doprowadził żonę do łez, po tym jak wyszydził jej młodzieżowy makijaż. Internauci byli innego zdania