Cindy Crawford, jakiej nie znaliśmy! A do tego jak tańczy! I to znowu dla polskiej marki

Cindy Crawford ma 52 lata i jest przepiękną kobietą. I ma do siebie dystans - powiedziała kiedyś: "Nawet ja nie budzę się, wyglądając jak Cindy Crawford". A teraz została dojrzałą twarzą Reserved.

Supermodelka słynie nie tylko z oszałamiającej urody i jednej z najbardziej spektakularnych karier w modelingu, lecz także z poczucia humoru i dystansu do siebie. W bardzo oryginalnej kampanii Reserved promującej kolekcję na sezon wiosna-lato 2018 Cindy pokazała zupełnie nową siebie. Takiej jeszcze jej nie widzieliśmy.

Nic przypadkiem

Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś stawała się ikoną amerykańskiej mody.

W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80-tych. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, by w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy.

- ujawnia przesłanie kampanii Monika Kapłan dyr. Marketingu Reserved.

W klimat lat 80 tych wprowadza nie tylko charakterystyczne światło i muzyka w filmie, ale przede wszystkim oryginalne stylizacje Reserved. Nie bez powodu Cindy Crawford partneruje Dacre Montgomery, aktor znany z drugiej części kultowego serialu „Stranger Things”, którego akcja toczy się właśnie na początku lat 80.

Do realizacji gwiazdorskiej kampanii Reserved zaprosiło Gordona von Steiner, jednego z bardziej rozchwytywanych realizatorów filmowych produkcji dla światowych marek i domów mody. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca 2018. Materiałów z kampanii będziemy wypatrywać pod oficjalnym #ILoveYouCindy.

Więcej o: