Jennifer Lopez została twarzą i projektantką marki z Podkarpacia! Kolekcja trafi do sprzedaży "na dniach"

Inglot to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek. Kosmetykami z Przemyśla malują się największe gwiazdy, a jedna z nich - Jennifer Lopez - zaprojektowała nawet całą kolekcję. Trafi ona do sprzedaży 26 kwietnia.

Wywodzący się z Przemyśla Inglot, który nadal ma swoją główną siedzibę na Podkarpaciu, to marka obecna na całym świecie. Swoich sklepów nie ma tylko na Antarktydzie, a jej produktów używają podobno największe gwiazdy - Britney Spears, Avril Lavigne, Sofia Vergara, a nawet uwielbiane przez całe Stany siostry Kardashian.

Wygląda na to, że ich entuzjastką jest też Jennifer Lopez. Właśnie okazało się, że piosenkarka i aktorka nawiązała z Inglotem współpracę, w ramach której będzie promować zaprojektowaną przez siebie kolekcję. W jej skład wejdzie aż 70 różnych kosmetyków

Wśród nich mają się znaleźć m.in. szminki, rozświetlacze, cienie do powiek, tusze do rzęs, podkłady, bronzery i róże. Kosmetyki trafią do sprzedaży już 26 kwietnia - będzie można je kupić również w polskich sklepach stacjonarnych i w internecie.

Ceny? Na razie znane są te obowiązujące w USA. Palety cieni mają kosztować 49 dolarów (ok. 170 zł), a inne produkty między 8,5 a 26 dolarów (ok. 30-90 zł).

Są spore szanse, że kolekcja Jennifer Lopez x Inglot okaże się hitem. Sama marka ma rzesze fanek na całym świecie (zwłaszcza w krajach Arabskich, gdzie jest ceniona za "oddychające" lakiery do paznokci), podobnie jak piosenkarka. Tej ostatniej trudno zresztą odmówić smykałki do interesów - w ciągu dwóch dekad wypromowała swoim nazwiskiem m.in. 24 perfumy, które w sumie "zarobiły" 2 mld dolarów.

Cindy Crawford jakiej nie znaliśmy! A to tego jak tańczy! I to znowu dla polskiej marki

Zobacz też:

Więcej o: