Najnowsza kolekcja Heidi Klum to czwarta już odsłona serii "Esmara by Heidi Klum" i nazywa się "#Letsshakeitup" (dosł. "Potrząśnijmy tym"). Co się kryje pod tym określeniem? Casualowa (swobodna) moda na co dzień w wyrazistych i odważnych kolorach.
Tym razem niemiecka top modelka postawiła na ubrania typu basic o prostych, klasycznych fasonach: eleganckie spodnie, trencze oraz ciepłe kardigany i golfy. Kolekcja wyróżnia się przede wszystkim intensywnymi kolorami: różowym, czerwonym i jagodowym w różnych odcieniach.
W Polsce kolekcja będzie dostępna od soboty 22 września 2018 roku w ramach projektu "Lidl Fashion Week". W sumie ma trafić do ponad 630 sklepów na terenie całego kraju oraz do ponad 10 000 dyskontów Lidl w Europie oraz Stanach Zjednoczonych.
Uwielbiam klasyki takie jak trencze, golfy oraz spodnie z materiału. W mojej najnowszej kolekcji zaprojektowanej we współpracy z Lidlem znalazły się ubrania w świeżych odcieniach, które zdecydowanie przyciągają wzrok - wyjaśnia Heidi Klum.
Heidi Klum i jej nowa kolekcja dla sieci Lidl fot. materiały promocyjne
Pierwsza kolekcja Heidi Klum dla sieci Lidl, „Heidi & The City” miała swoją premierę rok temu, dokładnie we wrześniu 2017 roku podczas prestiżowego New York Fashion Week. Do sprzedaży trafiła kilkanaście dni później.
Jeszcze w tym samym roku, w grudniu, odbyła się kolejna premiera nowej kolekcji, „#Letscelebrate”, zaprojektowanej specjalnie na święta Bożego Narodzenia i Sylwestra.
W marcu 2018 roku w sklepach pojawiła się trzecia kolekcja niemieckiej modelki, tym razem z nowej serii, „Esmara by Heidi Klum“, o nazwie "#Letsdenim". W tej odsłonie po raz pierwszy pojawiły się ubrania dziecięce.
Wszystkie dotychczasowe kolekcje Klum cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Ich dużym atutem były "demokratyczne" ceny, które dotąd nie przekraczały kilkuset złotych (większość można było "dostać" za mniej niż 100 zł). Nie wiadomo jeszcze, ile będą kosztować ubrania z najnowszej kolekcji modelki, ale można się spodziewać, że ceny będą podobne.
ZOBACZ TAKŻE: