Kampania reklama adidas pojawiła się w Internecie oraz witrynach sklepowych wraz z premierą kolekcji ubrań, która po raz kolejny powstała przy współpracy z muzykiem Pharrell'em Williams'em. Wszystkie modele ubrań z tej kolekcji są unisex i były projektowane zarówno z myślą kobietach, jak i mężczyznach. Motywem przewodnim kolekcji jest siła kobiet oraz równość obu płci. Muzyk, który mocno angażował się w jej powstawanie chciał podkreślić jak ważne jest dla niego traktowanie na równi kobiet i mężczyzn.
Sprawdź: Obuwie sznurowane marki Adidas!
Hasło kampanii promowanej m.in. za pomocą zdjęcia karmiącej matki brzmi: "To jest jej czas". Akcja adidas promowana jest wyjątkowymi zdjęciami ubrań, a na większości z nich dominuje motyw równości pomiędzy mężczyzną i kobietą. Jednak to fotografia matki karmiącej najbardziej poruszyła internautki oraz klientki sklepów. Od czasu premiery kolekcji, zdjęcie nieustannie udostępnianie jest w mediach społecznościowych. Kolekcja promowana jest przez znane na całym świecie aktywistki walczące o prawa kobiet, w tym m.in. Patrisse Cullors - inicjatorka ruchu Black Lives Matter oraz Nadya Okamoto - założycielka organizacji Period.org.
Historia była jej czasem. Teraz jest jej czas. Przyszłość to jej czas
- tymi słowami Pharrella Williamsa rozpoczyna się spot reklamowy marki adidas.
Feminizm to synonim równości płci
- tymi słowami natomiast kończy się reklama.