Czytasz artykuł związany z cyklem "Ósmy dzień miesiąca". Począwszy od Dnia Kobiet 2019, co miesiąc publikujemy teksty dotyczące równouprawnienia płci i walki ze stereotypami. Wszystkie "Ósme dni miesiąca" znajdziesz tutaj.
O co nam chodzi? Kupiliśmy kultowy magazyn "Twój Weekend", by go zamknąć. Brzmi dziwnie? Chcieliśmy zmienić narrację i do pisma, na którym wychowywało się całe pokolenie współczesnych mężczyzn, wprowadzić porządek, według którego kobiety będą traktowane podmiotowo, a nie - jak dotychczas - przedmiotowo. Czy się udało? Mieliście na ten temat różne opinie. Z wiadomości od użytkowników wykluł się pomysł, by pokazać, że "Twój Weekend" nie był tylko zagraniem marketingowym - z tego powodu każdego ósmego dnia miesiąca publikujemy równościowe odcinki cyklu "Ósmy dzień miesiąca".
'Ostatni Twój Weekend' Fot. Weronika Ławniczak (Papaya Films)
Jesteśmy dumni z nagród na festiwalu w Cannes, tak zwanych "reklamowych Oscarów". Przywieźliśmy stamtąd pięć statuetek; szczególnie ważne są dla nas Lwy zdobyte kategoriach Glass (projekty zaangażowane w walkę z nierównością płci i uprzedzeniami) i Titanium (najwybitniejsze projekty marketingowe roku - mają inspirować, prowokować, czynić realną zmianę). Więcej o nagrodach, które zdobyliśmy w Cannes, przeczytasz tutaj.
Robimy wszystko, co w naszej mocy - z pewnością mamy jeszcze wiele do naprawienia i jesteśmy dalecy od przekonania, że nie popełniamy błędów. Kupienie "Twojego Weekendu" i kontynuowanie inicjatywy "Ósmym dniem miesiąca" to tylko kawałek tego, co chcemy robić dla równouprawnienia. Podejmujemy różne tematy z nim związane - kwestie dotyczące płac, seksu, zainteresowań, edukacji. Każdego ósmego dnia miesiąca zapraszamy do czytania nowego odcinka cyklu.