Kalendarz adwentowy to gadżet, którego nie może zabraknąć w domu każdej miłośniczki Świąt Bożego Narodzenia. Choć początkowo kalendarze były przeznaczone przede wszystkim dla dzieci i składały się z małych czekoladek, to na przestrzeni lat znacznie zmieniły swoją formę. Obecnie na rynku znajdziemy znacznie więcej kalendarzy adwentowych, które skierowane są do dorosłych, a największą popularnością cieszą się te wypełnione kosmetykami, choć i one mają w tym roku sporą konkurencję.
Kalendarz adwentowy z biżuterią, który w tym roku został stworzony przez słynną firmę Tiffany&Co., momentalnie stał się tym, o którym mówi obecnie cały świat. Wszystko za sprawą wysokiej ceny. Za kalendarz adwentowy z dwudziestoma czterema okienkami, w których umieszczono nie tylko biżuterię, lecz także przedmioty niejubilerskie, takie jak długopis, perfumy czy harmonijka ustna, trzeba zapłacić aż 112 tysięcy dolarów, czyli około 430 tysięcy złotych.
Kalendarz adwentowy zawiera dwadzieścia cztery wyselekcjonowane przedmioty zapakowane w nasze kultowe niepieskie pudełeczka Tiffany
- czytamy w opisie.
Jak zadbać o srebrną biżuterię, by cały czas była w idealnym stanie? Odpowiedź znajdziesz w naszym wideo:
Na stronie internetowej Tiffany&Co. opublikowana została lista produktów, które znajdziemy w każdym okienku kalendarza:
Co myślicie o takim kalendarzu adwentowym? Jest warty swojej ceny?