Każdego roku trendy się zmieniają, a my pędzimy do sklepów, kupujemy nowe ubrania i tym samym nakręcamy przemysł modowy. Platforma Lyst przeprowadziła dogłębną analizę rynku i wyciągnęła wnioski. Wiemy, jakie produkty, które wpisywały się w trendy w roku 2019, sprzedawały się najlepiej.
Czy gwiazdy mają taryfę ulgową na obozach Anny Lewandowskiej? Sprawdź:
Trendem modowym, który sprzedawał się w tym roku niemal najlepiej są sandałki Bottega Veneta z kwadratowym noskiem. Ten model uwielbiają gwiazdy, a w szczególności Rihanna. Wraz z nimi do trendów wróciły sandałki na cienkiej szpilce i z delikatnymi paseczkami, które uwielbiała Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście. Jeżeli chodzi o dodatki, pod względem sprzedaży królowała torebka The Puch, również od Bottega Veneta. To torebka kształtem przypominająca poduszkę, uwielbiana przez celebrytki, które chętnie pozowały z nią do zdjęć na Instagrama. Innym torebkowym hitem był model Jacquemus Le Chiquito. Influencerki zakochały się w malutkich, kolorowych torebkach tej marki. Bardzo szybko wyprzedała się również torebka Louis Vuitton, model Multi Pochette. Z dodatków, na liście najlepiej sprzedających się produktów, znalazł czarny pasek Gucci, ze złotym logiem marki. Zaskakującym może okazać się fakt, że najlepiej sprzedającym się w tym roku nakryciem głowy, był kapelusz Bucket hat od Prady. Choć wielu z nas nie spodziewało się, że ten przypominający wypad na ryby model przyjmie się na salonach, podbił serca klientów i wyprzedaje się w mgnieniu oka.
Duńska marka Ganni odniosła w tym roku niemały sprzedażowy sukces. Neonowo-zielona, długa sukienka w kratkę szturmem podbiła Instagram i szybko po tym całkowicie się wyprzedała. Jeansy również sprzedawały się całkiem dobrze, a klasyczny model marki Weekday Rowe uplasował się na pierwszym miejscu, jeżeli chodzi o liczbę sprzedanych par. Sandy Liang odniosła ogromny sukces, a wszystko za sprawą polarowej kurtki jej projektu.
GG Supreme Messenger bag, który przypomina inne modele męskich torebek Gucci sprzed lat, trafił do gustu wielu mężczyzn i osiągnął świetne wyniki w sprzedaży. Tym samym powróciła moda na męskie saszetki, które zaczęły dużo częściej być wyszukiwane w sieci.