Black Friday 2019 to nie tylko obniżka cen ubrań! Ryanair oferuje tanie bilety lotnicze

Black Friday już w tym tygodniu! Jeżeli nie oczekujemy zbytnio przecen w sklepach odzieżowych czy drogeriach, warto sprawdzić ofertę lini lontniczych Ryanair, które z okazji Black Friday obniżają ceny na cały tydzień.

Chociaż Black Friday wypada dopiero w najbliższy piątek, wyprzedaże rozpoczęły się już dzisiaj. Producenci prześcigają się w okazyjnych ofertach, które potrwają cały tydzień. Z tej okazji Ryanair przygotował specjalną ofertę tanich lotów.

Jest czysty i zadbany? To tylko pozory. 7 najbrudniejszych rzeczy w pokoju hotelowym. Sprawdź:

Zobacz wideo

Black Friday 2019: tanie loty Ryanair

To nie pierwszy raz kiedy Ryanair przyłącza się do promocji z okazji Black Friday. Już od kilku lat, linie lotnicze planują specjalne wyprzedaże. W tym roku promocje potrwają cały tydzień, będzie to tak zwany Cyber Week. Nazwa pochodzi od Cyber Monday, czyli poniedziałku następującym po Black Friday, kiedy zaczynają się wyprzedaże online. Właśnie 24 listopada promocję rozpocznie Ryanair. Potrwa 7 dni, jednak każdego dnia na stronie dostępne będą inne rabaty. Bilet lotniczy będziemy mogli kupić nawet w cenie 9,90 zł!

Black Friday 2019: tanie loty Ryanair - gdzie i kiedy możemy polecieć?

Promocją objęte mają być następujące miasta w Polsce, z których Ryanair oferuje swoje loty, czyli z Krakowa, Gdańska, Lublina, Poznania, Łodzi, Olsztyna, Szczecina, Rzeszowa i Bydgoszczy. Promocją objęte są loty od kwietnia do września 2020 roku. Bilety kupić można na stronie Ryanair lub przez serwis Skyscanner. Ilość biletów dostępnych na promocji jest ograniczona, dlatego obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy. 

Black Friday 2019: tanie loty Ryanair - czy faktycznie się opłaca?

Warto jednak nie robić zakupów zbyt pochopnie i zanim zapłacimy za bilety, przekalkulować czy oferta faktycznie jest korzystna. Choć w Black Friday można upolować wiele rzeczy za niższe ceny, warto zachować zimną krew i oszacować, czy cena naprawdę została obniżona. Producenci często wykorzystują rozbuchaną, marketingową otoczkę wokół tygodnia wyprzedaży i wciskają klientom produkty, których ceny niekoniecznie są korzystne. 

Więcej o: