Za firmę Tiffany&Co spółka LVMH zapłaciła aż 14,5 mld dolarów! LVMH powiększa grono swoich luksusowych marek. Do przedsiębiorstwa należą już Givenchy, Tag Heuer czy Christian Dior, a w przeciągu kilku ostatnich lat przejęła marki takie jak Fendi i Sephora.
Marina "wyrwała się z domu" na pokaz Louis Vuitton. Sprawdź:
Oferta od LVMH na kupno marki Tiffany&Co pojawiła się w momencie, gdy najpopularniejszy producent biżuterii zaczął borykać się z problemami sprzedażowymi. Eksperci dopatrują się ich źródeł w spowolnieniu ekonomicznym Chin, które były największym nabywcą biżuterii Tiffany. Wydawać by się mogło zatem, że zakup marki w momencie stagnacji sprzedażowej nie jest dobrym ruchem. Tak o zakupie, na łamach BBC News, wypowiedział się Bernard Arnault, właściciel LVMH i jednocześnie najbogatszy Europejczyk:
Mamy wielki szacunek i podziw dla Tiffany i zamierzamy rozwijać ten klejnot z takim samym oddaniem i poświęceniem, z jakim rozwijamy każdą naszą markę.
Marka Tiffany&Co powstała w 1837 roku. W jej ofercie znajdziemy luksusową biżuterię i srebrną zastawę stołową. Jej znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczny kolor, na którym pojawia się logo, czyli Tiffany blue, który można by opisać jako lazurowy błękit, wpadający w seledynową zieleń. Tiffany&Co znane jest w popkulturze z kultowego filmu "Śniadanie u Tiffany'ego". Sceny do filmu kręcone były w sklepie marki na Manhattanie, na rogu Piątej Alei i 57. Ulicy.