Stout, czyli bohater jednej z reklam emitowanych podczas niedzielnego Super Bowl, to ukochany pies właściciela firmy Weathertech Davida MacNeila. Rok temu okazało się, że zwierzę choruje na nowotwór i ma guza na sercu. Choć jego szanse na powrót do zdrowia były właściwie zerowe, udało mu się wygrać z chorobą. Pomogli mu weterynarze z University of Wisconsin School of Veterinary Medicine. Pies przeszedł radioterapię i chemioterapię, dzięki którym udało się go uratować.
Aby podziękować lekarzom, dzięki którym Stout wrócił do zdrowia, David MacNeil wykupił kilkadziesiąt sekund w najdroższym czasie reklamowym w amerykańskiej telewizji. Zapłacił za to ok. 6 milionów dolarów. Cel jest jednak szczytny. Spot zachęca do tego, aby wpłacać datki na rzecz Uniwersytetu w Wisconsin, który prowadzi badania dotyczące nowotworów u zwierząt i może pomóc tysiącom innych psów cierpiących na tę chorobę. Uczelnia otrzyma 100 proc. wpłaconej kwoty.
>>> Shakira nie chodziła, więc właściciele chcieli ją uśpić