USA: wykupił reklamę za 6 mln dolarów na Super Bowl, by wesprzeć weterynarzy, którzy uratowali jego psa

CEO firmy Weathertech David MacNeil postanowił odwdzięczyć się weterynarzom, którzy uratowali jego chorego na nowotwór psa. Aby to zrobić, wykupił wartą 6 milionów dolarów reklamę, która została wyświetlona podczas tegorocznego Super Bowl.

Stout, czyli bohater jednej z reklam emitowanych podczas niedzielnego Super Bowl, to ukochany pies właściciela firmy Weathertech Davida MacNeila. Rok temu okazało się, że zwierzę choruje na nowotwór i ma guza na sercu. Choć jego szanse na powrót do zdrowia były właściwie zerowe, udało mu się wygrać z chorobą. Pomogli mu weterynarze z University of Wisconsin School of Veterinary Medicine. Pies przeszedł radioterapię i chemioterapię, dzięki którym udało się go uratować.

 

"Miałem guza na sercu i tylko 1 proc. szans". Pies "zachęca", by wspierać weterynarzy

Aby podziękować lekarzom, dzięki którym Stout wrócił do zdrowia, David MacNeil wykupił kilkadziesiąt sekund w najdroższym czasie reklamowym w amerykańskiej telewizji. Zapłacił za to ok. 6 milionów dolarów. Cel jest jednak szczytny. Spot zachęca do tego, aby wpłacać datki na rzecz Uniwersytetu w Wisconsin, który prowadzi badania dotyczące nowotworów u zwierząt i może pomóc tysiącom innych psów cierpiących na tę chorobę. Uczelnia otrzyma 100 proc. wpłaconej kwoty.

>>> Shakira nie chodziła, więc właściciele chcieli ją uśpić

Zobacz wideo
Więcej o: