Znane sieciówki nieustannie walczą o klientów wprowadzając coraz to nowsze udoskonalenia. Już ponad rok temu, Zara nieoczekiwanie zmieniła swoje logo. Następnie, na fali trendu eko, marka zadbała bardziej o składy ubrań oraz rozstawiła pojemniki na używaną odzież, którą klienci mogą oddawać do recyklingu. Teraz, hiszpańska sieciówka po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.
Od teraz na stronie internetowej sklepu Zara, dostępna jest możliwość personalizacji ubrań, czyli dodania dowolnego napisu. Obecnie można wykonać taką personalizację na sześciu różnych modelach ubrań - czarnej bluzie z kapturem, dwóch kurtkach jeansowych oraz spodniach jeansowych (niebieskich rurkach, klasycznych o prostym kroju oraz z wysokim stanem w kolorze białym i niebieskim). Po wyborze rozmiaru danej rzeczy wystarczy kliknąć w pozycję "Edytuj". W przypadku wszystkich ubrań do wyboru są dwa rodzaje czcionki - klasyczna i pochyła - oraz sześć kolorów - biały, czarny, różowy, żółty, pomarańczowy i miętowy. Należy jednak pamiętać, że słowo na ubraniu może mieć maksymalnie dziewięć liter. W dodatku, swoje inicjały można wykonać także na torbach - w tym przypadku napis może mieć tylko trzy znaki. Co ciekawe, opcja personalizacji jest zupełnie darmowa.