Już kilka lat temu sieć restauracji KFC wypuściła w Nowej Zelandii limitowaną edycję świeczek o zapachu smażonego kurczaka. W podobny sposób, 50. urodziny kanapki Quarter Pounder, - polskim klientom znanej jako McRoyal - postanowiła uczcić sieć McDonald's. Jednak nie ograniczyli się jedynie do świec.
Doskonale znana klientom McDonald's kanapka McRoyal lub Quarter Pounder składa się z bułki pszennej, wołowego kotleta, keczupu, pikli, suszonej cebuli oraz musztardy i co ciekawe od 50. lat jej skład się nie zmienia. Z tej właśnie okazji powstał zestaw świeczek, z których każda pachnie poszczególnym elementem kanapki. Oprócz świeczek powstało również wiele innych gadżetów, w tym kalendarz, koszulka, zawieszka, pin i naklejka. Wszystkie gadżety dostępne są w sklepie online, niestety cieszą się tak dużym zainteresowaniem, że są obecnie wyprzedane. Sądząc po szybkim wyprzedaniu świeczek, a także po wielu komentarzach, które znalazły się pod postem na Instagramie, gadżety niezwykle przypadły fanom sieci McDonald's do gustu.