Agata Buzek, Katarzyna Żak, Justyna Wasilewska, Bartosz Bielenia, Jacek Braciak oraz Sebastian Stankiewicz to ambasadorzy akcji Klub Samotnych Serc - Pokochaj mnie, stworzonej przez Fundację Głosem Zwierząt. W interesującym i zabawnym klipie aktorzy przekonują, by nie kupować zwierząt z hodowli, lecz adoptować.
Niewidomy Bono, Hera z reumatyzmem. Tu trafiają policyjne psy i konie, których po służbie nikt nie przygarnął. Zobacz:
W głównym spocie kampanii pojawiają się wszyscy aktorzy, którzy po kolei pojawiają się przed kamerą i opowiadają o tym, że dojrzeli do podjęcia pewnej decyzji. Zapewniają, że są w stanie zadbać o kogoś kto ich pokocha i poświęcić mu uwagę oraz czas. Wypowiedzi stylizowane są na wystąpienia osób zgłaszających się do programów randkowych. Są nieco nieśmiałe, zabawne i stawiające uczestników w jak najlepszym świetle. Okazuje się, ze spot nie jest parodią popularnych programów telewizyjnych, lecz kampanią Fundacji Głosem Zwierząt, mającą na celu promowanie adopcji zwierząt ze schroniska. Mówi też o tym, ze jeśli marzymy o pupilu, powinniśmy odwiedzić lokalne schronisko czy fundacje, a nie kupować je z hodowli. W tego typu placówkach na dom czekają tysiące zwierząt.
Fundacja Głosem Zwierząt powstała w 2011 roku i jak czytamy na stronie internetowej:
Powstała, abyśmy my – ludzie w niej skupieni – mogli mówić w imieniu tych, którzy głosu nie mają. U podstaw naszego działania leży niezgoda – niezgoda na okrutny los, na traktowanie zwierząt jak rzeczy, na ludzką obojętność wobec ich cierpienia, na bezkarność ludzi znęcających się nad nimi.
Tym razem z interesujący wizualnie, zabawny sposób, angażujący znanych polskich aktorów, fundacja zwraca uwagę na problem bezdomności zwierząt oraz korzystniejszej z punku widzenia problemu adopcji niż kupna zwierzęcia. Schroniska pękają w szwach, a spragnione miłości zwierzęta czekają na dom. Kampania podkreśla, że adopcja pupila może być idealną odpowiedzą na samotność i zaspokojenia potrzeby bezinteresownej miłości.