Rok 2019 z pewnością nie należał do tych udanych dla marki Victoria's Secret. Narastające kontrowersje wokół marki, oskarżenia o molestowania, zarzuty o to, że przed pokazem modelki głodzą się i wykonują intensywne treningi, a brand promuje określony typ urody - wysokie modelki o idealnej figurze - spowodowały, że kultowy coroczny pokaz Victoria’s Secret Show został odwołany.
Już wiosną 2019 roku, pod wpływem fali ruchu body positive, VS zdecydowało się zaangażować do swojej kampanii modelkę o większym rozmiarze niż 32/24. Była to Barbara Palvin, która nosi rozmiar 36/38. Następnie marka podjęła współpracę z modelką plus size - Ali Tate-Cutler, a także pierwszą modelką transpłciową - Victorią Sampaio. Pod koniec 2019 roku firma postanowiła również zrezygnować z retuszu zdjęć.
Najnowsza kampania reklamowa kolekcji VS na sezon wiosna/lato 2020 również pokazuje, że marka Victoria's Secret postawiła na sporą zmianę swojego wizerunku. Twarzą kampanii została Georgia May Jagger, a zdjęcia zostały utrzymane w klimacie ciepłym, zmysłowym i dziewczęcym, a na pierwszym miejscu jest nie ciało, a sama kobieta.