Marka Veclaim w ogniu krytyki. Jessica Mercedes tłumaczy wpadkę z metką Fruit of The Loom

Od kilku dni marka Veclaim, którą stworzyła Jessica Mercedes, zmaga się z bardzo poważnym kryzysem wizerunku. Wszystko za sprawą wpadki z metką Fruit of The Loom na koszulce Veclaim, która rzekomo szyta była w Polsce. Jessica Mercedes postanowiła odnieść się do afery i opublikowała oficjalne oświadczenie.
Zobacz wideo Jessica Mercedes przechodzi na dietę Adele

Marka Veclaim już od momentu swojej premiery cieszy się ogromną popularnością. Każda nowa kolekcja, którą tworzy Jessica Mercedes, znika ze sklepu w ekspresowym tempie. Od samego początku, ubrania Veclaim, przedstawiane były jako projekty szyte w Polsce, co tłumaczyło ich wyższą cenę. Ostatnio jednak, w internecie wybuchła afera z marką Jessici Mercedes w roli głównej. Wszystko za sprawą metki Fruit of The Loom, którą pod metką Veclaim znalazła jedna z klientek.

Koszulka Veclaim - afera

Veclaim i Jessica Mercedes przez ostatni kilka dni mierzą się z prawdziwym kryzysem wizerunku, który spowodowały najnowsze koszulki tej marki. Okazało się bowiem, że koszulki Veclaim (za które trzeba zapłacić około 200 zł) są modyfikowanymi w Polsce koszulkami Fruit Of The Loom, które sprowadzone zostały z zagranicy. W internecie rozpętała się burza, a klientki zażądały od marki wyjaśnień.

Metka Fruit of The Loom, którą pod metką VeclaimMetka Fruit of The Loom, którą pod metką Veclaim https://www.instagram.com/karolina_domaradzka/

Jessica Mercedes odniosła się do afery z metką na koszulce Veclaim

Po nagłośnieniu w sieci tej sprawy, ze strony Veclaim usunięto informację, że ubrania produkowane są w Polsce, a na instagramowym koncie marki wyłączono możliwość komentowania. Właścicielka marki - Jessica Mercedes - postanowiła nie zwlekać i zarówno na swoim Facebooku, jak i Instagramie opublikowała oświadczenie. 

- W ostatnich miesiącach zdecydowaliśmy się wprowadzić do marki linie? Basic. I przy okazji, faktycznie, na niewielkiej cze?s?ci kolekcji przetestować nowy model współpracy, jakim jest zakupienie do tworzenia naszych finalnych ubrań półproduktów od zagranicznego partnera. Wybraliśmy markę, która jest ekspertem w dziedzinie tworzenia dobrej jakości produktów basic’owych. Fruit of The Loom to nie pójście na skróty czy tani substytut. To najlepszy basic na rynku, z historią i jakością. Na tych basicach zbudowaliśmy linię kreatywną części kolekcji - napisała m.in. w oświadczeniu.