Michele Morrone stworzył markę odzieżową dla kobiet. Fani zaskoczeni: "Świetne projekty"

Michele Morrone przygotował dla swoich fanów nie lada niespodziankę. Gwiazor filmu "365 dni" ogłosił ostatnio na swoim Instagramie, że stworzył markę odzieżową Aurumroma, która skierowana jest do kobiet. Co i w jakich cenach znajdziemy w ofercie marki Michele Morrone?
Zobacz wideo Jak Michele Morrone wspomina pracę na planie "365 dni"?

Film "365 dni" jest jednym z najpopularniejszych filmów w Polsce 2020 roku, który również na międzynarodowej platformie Netflix jest jedną z chętniej oglądanych produkcji. Choć film nie wszystkim się podoba, to nawet kilka miesięcy po premierze jest o nim głośno. Sukces filmu przełożył się również na popularność aktorów. Michele Morrone - wcielający się w rolę Dona Massimo Torricelli - w krótkim czasie zgromadził na swoim Instagramie aż 9,8 mln obserwatorów i doskonale wie, jak wykorzystać rosnącą popularność. Włoski aktor nie tylko otrzymuje wiele propozycji ról filmowych, lecz także współpracuje z takimi markami jak Dolce&Gabbana czy Guess. Teraz, poinformował fanów o swoim nowym projekcie, jakim jest własna marka ubrań skierowana do kobiet.

Michele Morrone stworzył markę odzieżową dla kobiet. Co znajdziemy w ofercie Aurumroma?

Michele Morrone przygotował dla swoich fanów niespodziankę, której chyba nikt się nie spodziewał. Gwiazdor filmu "365 dni" na podstawie bestsellera Blanki Lipińskiej stworzył własną markę ubrań, o czym poinformował ostatnio na swoim Instagramie. Aurumroma - bo tak nazwany został brand - to marka strojów kąpielowych oraz odzieży plażowej dla kobiet. W jej ofercie znajdziemy jednoczęściowe stroje, dwuczęściowe bikini, a także kimona. Ceny natomiast wahają się między 119,99 a 248,99 euro. 

- Aurumroma powstała z intuicji Michele Morrone, zainspirowana ideałem uroczystego piękna, jako symbol starożytnych chwał i mitologii. Zaprojektował swoją pierwszą kolekcję, aby przedstawić swój osobisty model kobiecej esencji, wzmacniając go w każdym aspekcie - czytamy na stronie marki.

 
Więcej o: