Rhianna od lat spełnia się nie tylko na polu artystycznym. W 2017 roku stworzyła markę kosmetyczną Fenty Beuty, która niemal od samego początku cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dwa lata temu piosenkarka rozpoczęła współpracę z koncernem marek luksusowych LVMH, do którego należą między innymi Louis Vuitton, Marc Jacobs i Dior. W ten sposób powstała marka odzieżowa Fenty (nazwa pochodzi od nazwiska Rihanny). Co ciekawe, była to pierwsza współpraca z tym koncernem czasów od założenia marki Christian Lacroix w 1987 roku.
Okazuje się jednak, że biznes gwiazdy nie radził sobie tak dobrze, jak początkowo zakładano. Po hucznym debiucie o marce odzieżowej zrobiło się cicho. Znacznie więcej mówiło się o innych przedsięwzięciach gwiazdy - marce bieliźnianej oraz kosmetycznej. Jak poinformowały światowe media, niedawno Rihanna oraz koncern LVMH podjęli wspólną decyzję o wstrzymaniu swojej działalności ready-to-wear w oczekiwaniu na lepsze warunki. Przyczynił się do tego spadek sprzedaży związany z trwającą od marca ubiegłego roku pandemią.
Z oficjalnego oświadczenia dowiadujemy się, że jest to czasowe wstrzymanie rozwoju marki odzieżowej Fenty. Nie jest więc wykluczone, że w przyszłości piosenkarka powróci do tego projektu. Obecnie jednak Rihanna planuje skupić się na rozwoju swoich dwóch pozostałych marek - kosmetyków Fenty Beauty oraz bielizny Savage X Fenty.
Może cię także zainteresować: